Huorissa itäeuroopassa

herraisoherraa

36-vuotiaana olen huomannut joka vuosi, vuosien menevän nopeammin ja nopeammin. Omistan Kaksi mersua, valkoisen ja mustan, sekä omakotitalon etelä-suomalaisen kaupungin lähiössä vartin ajomatkan päässä keskustasta. Nuoruuden avioliitosta minulla on kaksi lasta joista vielä maksan elatusmaksuja melkein kymmenen vuotta. Kiroan kun mietin miten ex-vaimoni, perkeleen lumppu ja iso huora saa minulta vielä pitkän aika rahaa ikään kuin ilmaiseksi. Kallista seksia aikoinaan ajattelen, liian kallista !! Onneksi sentään erotessamme seitsemän vuotta sitten minulle ei paljon omaisuutta ollut kertynyt, vaikka kuitenkin jouduin puolet omaisuudestani entiselle vaimolleni luovuttamaan. Kiroan ahneen entisen vaimoni ja hänen vielä ahneemman sukunsa !! Tuolla menettämälläni rahalla saisin itselleni luksushuoran varmaan puoleksi vuodeksi ajattelen. Kiroan vieläkin entistä vaimoani ja ajattelen mikä ihme hänen limavitussaan niin hyvää oikein oli..?!? Sitten muistan että vielä silloin en ollut saanut maistaa kun Suomalaista vittua, niinhän se oli. Kyllä suomalainenkin pillukin hyvää on jos vain oikeita naisia saa eikä periaatteessa ole suomalaisen vitun voittanutta sillä kaipaahan suomalainenkin suomalaista ajattelen, mutta olin huomannut että ulkomailla rahalla oli ihmeellinen vaikutus ja rahasta naiset tekivat ihan mitä vain. Suomessa noin ei yleensä tapahtunut. Olivat tottuneet liian hyvään, ajattelin…

Olen tehnyt bisnestä melkein koko pienen puhelinmyynnistä alkaen, ollen jopa nuoruudessani väli-vuotta viettäessäni vain tavallinen työntekijä, tavallinen konttorirotta. Tuon vuoden aikana kuitenkin huomasin kuinka mukavaa oli alistaa ja nöyryyttää ihmisiä, mikäs sen mukavempaa. Kohosinhan jopa sen välivuoden aikana iltavuoropäälliköksi. Ja kyllä silloinkin pillua tuli, mutta se on sitten ihan eri tarina se. Sanotaan ettei työtä tekemällä rikastu, niinhän se onkin. Just siks kannattaa tehdä pimeitä töitä tai olla niissä oikeissa töissä niin härski, että pääsee johtoportaaseen nopeesti, “kaikki keinot vaan käyttöön” oli mun motto silloin.

Täällä euroopassa olen nyt tehnyt bisnestä yli kymmenen vuotta liikekumppanini kanssa ja muutosta ollaan nähty, eli paljon ei enää niitä Ladoja kadulla näe. Plussaahan täälä oli että aina oli köyhien perheiden nuoria tyttäriä jotka tekee rahasta mitä vaan !! Yleensä jos rahaa on miehellä voit tehdä naisille ihan mitä vaan. Liikekumppanini kanssa kaupataan teollisuus-jäähdyttimiä sun muita ratkaisuja varsinkin Itä-Euroopan nousevien teollisuusmahtien meijeriteollisuuden tarpeisiin. Länsi-Euroopan maat ovat tulleet tutuksi, mm. Ranska ja Sveitsi sekä Itä-Euroopan maista Venäjä, Ukraina, Moldova, Bulgaria ja Romania ovat tulleet minulle tutuksi valtavine byrokratioineen ja lahjuksineen.

Edellisellä Moldovan matkallani tutustuin 38 vuotiaaseen Ludmillaan joka oli Moldovasta itsenäiseksi Transnistrian pääkaupungin Tiraspolin paikallisia luksushuoria. Mutta oli niin tai näin Suomalaisena liikemiehenä, minulla oli minulla mällätä vaikka en monikymmenmiljonääri kotimaassani Suomessa ollutkaan, köyhässä Itä-euroopassa minulla oli millä mällätä. Edellisellä kerralla Ludmillaa pannessani tutustuin häneen hieman paremmin. Olihan hänestä tullut Moldovassa käydessäni yksi lempihuoristani. Ludmilla kertoi suvustaan, sekä tyttärestään että juopottelevasta pelivelkaisesta tyttärensä isästä joka häntä aina toisinaan piinasi. Sanoin Ludmillalle puolileikilläni Venäjän ja Englannin sekoituksella että toisi jonkun sukulaisnaisistaan minulle ikäänkuin näytille. En vain ollut varma oliki hän ymmärtänyt minua vaikka siltä vaikuttikin.

Kun olin Venäläisten ja Ukrainalaisten liikekumppanieni kanssa liike-neuvottelussa aika ajoin mieleeni tuli loistavat paikalliset Moldovan ja Transnistrian huorat. Mietin että valtava siittimeni kaipaisi kaipaisi juuri nyt panoa ja kunnon suihinottoa jota aina ei Suomalaiselta naiselta saakaan. Onnistuneitten liikeneuvotteluitten päätyttyä itselleni suotuisaan lopputulokseen, ja lentäessäni vasta ylihuomenna moskovaan jossa liikekumppanini jo odottaisi, ajattelin mitä tekisin ruhtinaallisena vapaa-aikana, olivathan liike-neuvottelut päättyneet päivää odotettua aikaisemmin. Entisen Neuvostoliiton maissahan tämä oli yleensä päinvastoin.

Mutta uskoin että asiassa painoivat enemmän liike-kumppanini oikeille henkilöille maksamat lahjukset. Päätin soittaa kontaktilleni Ludmilalle, yllätyksekseni hän kertoi olevansa noin tunnin ajomatkan päässä pääkaupungista Tiraspolista. Iloisena hän vastasi minulle söpöllä englannillansa ja kyseli kuulumisiani. Kerroin olevani pääkaupungissa. Ludmilla kertoi muistavansa mitä lupailin hänelle edellisellä kerralla. Olin jo ehtinyt totaalisesti unohtaa sen, yleensähän lupauksethan naisille on tarkoitettu rikottavaksi ajattelin....

Lue koko tarina täältä:
http://seksitarinat.koeajo.com/maksullinen-seksi/huorissa-ita-euroopassa/

4

2046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Transistorihuora

      Kiroan kun mietin vittua. Liikekumppanini kaipaisi juuri nyt panoa ja kunnon suihinottoa. Omistan Ladoja, valkoisen ja mustan. Kiroan vieläkin pienen siittimeni. Kerroin olevani perkeleen iso Tiraspolin huora ja lentäessäni seitsemän vuotta sitten portaaseen, huomasin kadulla Kaksi mersua. Onneksi sentään Olen tavallinen konttorirotta. 36-vuotiaana olen lumppu ja iso huora kaupungin lähiössä.

      • Ladoja

        Omistan paikallisia köyhien perheiden luksushuoria ja Ladoja köyhässä etelä-suomalaisen kaupungin lähiössä. Kiroan kun mietin mersua ja ajattelen Ladoja. Olen tehnyt bisnestä pannessani lähiössä köyhien perheiden nuoria tyttäriä rahasta, ajattelen. Sanotaan ettei luksushuoria pannessa rikastu, niinhän se onkin. Kiroan perkeleen tyttäriä. Just ja Just saisin puhelinmyynnistä rahalla Suomalaista vittua. Kallista seksia, liian kallista minulle!! Olen vain tavallinen konttorirotta. Täällä köyhässä Itä-euroopassa liikekumppanini alistaa ja nöyryyttää minua ja köyhien perheiden nuoria tyttäriä . Edellisellä kerralla Tiraspolin lasta pannessani, siittimeni oli mällätä nopeammin ja nopeammin. Tuolla menettämälläni rahalla saisin niitä Ladoja. Kiroan perkeleen liikekumppanini.


    • kukkishattis

      Käyt huorissa ja oot ylpee siitä? Idiootti!

      • mahtimies

        turba kii ämmä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe