Onko Superb samaa tekniikkaa kuin Passat

toivottavasti_ei

Toivottavasti on parempaa kuin uudessa Passatissa, mikäli ne kaikki ovat samanlaisia kuin Tuulilasin kestotesti-Passat.

28

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skoda-on-kamala

      Skoda Rapidia valmistetaan nyt Venäjällä.
      Teksti tuulilasi lehdestä.

      • perhe-auto

        Skoda - Isä ohjaa, äiti kantaa pohjaa ja lapset kerää muttereita.
        Mahtava laitos!


    • huokaushuokaushuokaus

      Skoda kiihtyy alamäessä, kuski suoralla ja ylämäessä.
      Kyykytys on varmaa.

    • vepsu-pössis-örkki

      Skoda on vielä Passatiakin kestämättömämpi, voisi luulla, ettei se ole edes mahdollista, mutta kyllä se vaan on, sillä Skodaan käytetään konsernin ylijäämä- ja jäteosia.

      • itseoletjäte

        Mistä niitä ylijäämä- ja jäteosia sinne konsernille oikein kertyy?
        Tuotakin "tietoa" on kirjoitettu tuhansia kertoja, minkäänlaista faktaa kukaan ei ole osannut sanoa, siis MITÄ ihmeen jäteosia?


      • röllillePähkinöitä

        Taitaa tuotantotekniikka olla tuntematon asia trollille?


      • osa1
        itseoletjäte kirjoitti:

        Mistä niitä ylijäämä- ja jäteosia sinne konsernille oikein kertyy?
        Tuotakin "tietoa" on kirjoitettu tuhansia kertoja, minkäänlaista faktaa kukaan ei ole osannut sanoa, siis MITÄ ihmeen jäteosia?

        Konsernijäteosia!
        Jäteosia kertyy kun on valuvirheitä ja sen sellaista sählinkiä kuten olemme huomanneet konsernissa olevan.
        Huono laatu ja väärät osat. Niitä sitten laitetaan skodamoottorintekokoneeseen. Ylijäämä ja jäteosaa. Tämä tietenkin tapahtuu itäblokissa, ettei paljastuisi kielimuurin takia vielä länteen.
        Siksi skodissa on niin paljon käyntihäitiöitä, vuotoja, homeongelmia ja tärinää pompottelua jäykän taka-akselin nytkähdellessä sinnetänne.


      • osastotutkinta
        itseoletjäte kirjoitti:

        Mistä niitä ylijäämä- ja jäteosia sinne konsernille oikein kertyy?
        Tuotakin "tietoa" on kirjoitettu tuhansia kertoja, minkäänlaista faktaa kukaan ei ole osannut sanoa, siis MITÄ ihmeen jäteosia?

        Niin ja niitä jätteitä kertyy ylijäämä ja jäteosastoilta.


      • itseoletjäte
        osastotutkinta kirjoitti:

        Niin ja niitä jätteitä kertyy ylijäämä ja jäteosastoilta.

        Olet tosi säälittävä trolli, mitä oikein tuolla valehtelullasi voitat, muututko paremmaksi ihmiseksi kun keksit oikein mehevän valeen?


      • EiKannata
        itseoletjäte kirjoitti:

        Olet tosi säälittävä trolli, mitä oikein tuolla valehtelullasi voitat, muututko paremmaksi ihmiseksi kun keksit oikein mehevän valeen?

        Kyseessä on maanikko jonka on pakko postata. Ei kannata normi-ihmisen miettimään noiden motiiveja. Turhaa hommaa.


      • osa1 kirjoitti:

        Konsernijäteosia!
        Jäteosia kertyy kun on valuvirheitä ja sen sellaista sählinkiä kuten olemme huomanneet konsernissa olevan.
        Huono laatu ja väärät osat. Niitä sitten laitetaan skodamoottorintekokoneeseen. Ylijäämä ja jäteosaa. Tämä tietenkin tapahtuu itäblokissa, ettei paljastuisi kielimuurin takia vielä länteen.
        Siksi skodissa on niin paljon käyntihäitiöitä, vuotoja, homeongelmia ja tärinää pompottelua jäykän taka-akselin nytkähdellessä sinnetänne.

        Näin on, ja sitäpaitsi sama tsekkoslovakian ja neuvostoliiton aikainen kommari kaarti niitä siellä tehtailla robottaa vielä tänäkin päivänä, niitä skeidoja. Ei seeprakaan raidoistaan pääse.


      • vaktaa
        vepsukkavöpsykkä kirjoitti:

        Näin on, ja sitäpaitsi sama tsekkoslovakian ja neuvostoliiton aikainen kommari kaarti niitä siellä tehtailla robottaa vielä tänäkin päivänä, niitä skeidoja. Ei seeprakaan raidoistaan pääse.

        Tuo seeprajuttukin on jo nähty tuhansia kertoja, milloin te lapsiparat keksitte jotain uutta ja edes etäisesti järjellistä muistuttavaa juttua?
        Luotettavasta lähteesta olen kuullut, että siellä tehtaalla robottavat maailman uudenaikaisimmat robotit, tiedä sitten onko niillä roboteilla kommarijäsenkirjaa


    • Kokeileppa_vaikka

      eli aloittaja ja moni muukin on tietämätön autojen tekniikasta. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa nykyään ottaa asioista selkoa ihan ite.

      • taisi_osua

        Vaihteisto nykii jo uutena ja kone kuluttaa pirusti öljyä, eihän nyt laatuauto noin käyttäydy.


      • Näin_oikeassa_elämässä
        taisi_osua kirjoitti:

        Vaihteisto nykii jo uutena ja kone kuluttaa pirusti öljyä, eihän nyt laatuauto noin käyttäydy.

        Neljä vuotta Superbllä, eikä pienintäkään vikaa. Siinä sinulle totuus.


      • voi_olla
        Näin_oikeassa_elämässä kirjoitti:

        Neljä vuotta Superbllä, eikä pienintäkään vikaa. Siinä sinulle totuus.

        mutta vain yksi totuus.


      • Näin_oikeassa_elämässä
        voi_olla kirjoitti:

        mutta vain yksi totuus.

        Sinulla ei edes sitäkään, eli 1-0.


    • FartMan

      Täyttä skeidaa nuo ylijäämä- ja jäteosien käyttö. Ei yhdelläkään autotehtaalla ole varaa tuottaa kuin hyvää laatua!!!

      • Miljoonakutsut

        "Ei yhdelläkään autotehtaalla ole varaa tuottaa kuin hyvää laatua!!!"
        Paitsi Toyotalla, jota korjaillaan maailmanlaajuisilla takaisinkutsuilla milloin minkäkin kelvottomaksi osoittautuneen osan johdosta useasti vuoteen.


    • paskaa idästä, sen enempää ei tarvi sanoa

      • AjanSaksalaisella

        Samaa mieltä. Meistä itään ensimmäinen autotehdas on Toyotan Pietarissa.
        Tsekki on Suomesta länteen niin maantieteellisesti kuin poliittisestikin.


    • Kyykman

      Superbissa on sähköinen turbo joka TSI:n sytytyksen kanssa aiheuttaa epätasaisen virtakuorman ja polttaa johtoja. Turbo vie ajan myötä virtaa enemmän ja enemmän koska TSI:n ulos ampuma öljy jumittaa sen.

      • sähköjänis2

        Mikä ihmeen sähköinen turbo, onko nuo rollit kadottaneet viimeisenkin järjenhitusensa?


      • Kyykman
        sähköjänis2 kirjoitti:

        Mikä ihmeen sähköinen turbo, onko nuo rollit kadottaneet viimeisenkin järjenhitusensa?

        Yksinkertaisesti: Sähkömoottori. Tarkemmin sanottuna kolmivaihemoottori jota ohjataan signaaligeneraattorilla.


      • Kohan_kyselen
        sähköjänis2 kirjoitti:

        Mikä ihmeen sähköinen turbo, onko nuo rollit kadottaneet viimeisenkin järjenhitusensa?

        Miten sellaisen voi kadottaa, jota ei ole edes olemassakaan?


      • sähköinsinööri
        Kyykman kirjoitti:

        Yksinkertaisesti: Sähkömoottori. Tarkemmin sanottuna kolmivaihemoottori jota ohjataan signaaligeneraattorilla.

        Että oikein kolmivaihemoottori auotssa? Raja se pitää olla valehtelullakin.


      • Ihanko_tosi
        Kyykman kirjoitti:

        Yksinkertaisesti: Sähkömoottori. Tarkemmin sanottuna kolmivaihemoottori jota ohjataan signaaligeneraattorilla.

        Kolmivaihemoottori? Ettet nyt liiottelis?


    • ToivotaanToivotaan

      Toivottavasti koska Passat on menestynyt kestotestissä erinomaisesti. Samoin kuin vertailutesteissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe