Onko subaru vetäytynyt markkinoilta, kun ei näitä uusia romuja näy enää katukuvassa. Hyvä että ihmiset ainakin on järkiintyneet.
Subaru HOHOOOHOO
10
101
Vastaukset
- MeneTakasNopeasti
Minkä nimisestä laitoksesta karkasit?
- forforre
Kyllä näitä karkaamisia sattuu...
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194940032074/artikkeli/kotiaidin kimppuun hyokannyt mies oli karannut mielisairaalasta.html- TiukempiVartiointi
Vartiointia tulisi kyllä tiukentaa, että nämä tällaiset vähentyisivät.
- Idiot
Sama vajakki kirjoittaa myös ainakin Suzukipalstalla.
- Idiot
Myös Honda, Opel ja Ford palstoilla sama vajakki.
- submän
On muuten Subaruja ilmestynyt katukuvaan vähän helvetisti. 5v sitten kun omistin Subarun niin tuli moikattua jokaiselle vastaantulevalle Subarulle. Nyt ostin uudestaan Suben ja jo parissa viikossa on tullut selväksi ettei voi enää moikata kaikille, tulee muuten rasitusvamma. Aivan helvetisti uudemman korista Foresteria liikenteessä, viime viikon perjantaina samaan aikaan Tuohikotin huoltiksella oli 16 autosta 5 uus korista Forea.
- näköharha
Kävisit optikolla.
- SpecSavers
Ehkä pikemminkin sinun pitäisi käydä optikolla, kun et näe metsää puilta
- pienikirpaisuvain
Eihän semmoista ole koskaan ollutkaan! Harhoja? Ottaako lujille elämä? mieti voit tehdä jotain sille...
- SuparuFan
Mun kaveril on Suparu Uutpack ja sil on kauhee mela. Ainaki 30 senttii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833