Ongelma on ilmeisesti mulla koska naapureilla näkyy.
Pari vuotta vanha telkkari ja Topfieldin tallentava digiboksi (joka on jo vanha). Kaikkien kanavien ohjelmat tökkii, kuva pikselöityy. Olen otta nut johdot irti, tehnyt boksille tehdasasetuksen ja hakenut kanavat uudelleen. Ei apua.
Mitä vielä osaisi blondi yrittää?
Telkkarilähetykset tökkii ja kuva pikselöityy
2
<50
Vastaukset
- kojvfid
Siis mitä, onko se naapuri seinänaapuri, ja asuisit kerrostalossa vai omakotitalonaapuri jolla on kenties oma antenni?
Kokeile molemmilla virittimilllä, sekä digiboksin että television, onko vaikutusta..
Vaihda/kokeile vaihtaa pistorasiaan menevä antennijohto, niissä on yllättävän paljon vikoja.
Digibokseissa on vanhemmiten vikoja komponeneteissa, kondensaattorit ja jänniteregulaattorit. Korjaaminen tuskin kannattaa jos joutuu viemään ammattilaiselle. Hintoja toki kannattaa kysellä kysellä. - maaartha
Uusi kerrostalo eli kaapelissa olen. Mäpä yritän vaihtaa antennijohdon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6052759Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446- 1061444
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111218
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 941006
- 48930
- 47871