Autoa siitä ei saa edes purkamalla ja uudelleen kokoamalla, helpommalla saa sikaa hieromalla siasta koiran. No mikä se semmoinen on? Sehän on Skeida!!!
Politrukin kulkuneuvo venäjältä
17
53
Vastaukset
- buaahhaahhaa
Tää on hyvä!
Mikä on Skoda-kuskin hurjin unelma?
-Ylinopeussakko. - surkeatojo
Onneksi en ole Toyotan romuun koskenut. Jatkuvasti uusia vikoja ja takaisinkutsuja. Surkeaa laatua
- politrukitkuopattu
Monenenkohan tuhannennen kerran mossotat tuota samaa Suurta Viisautta?
Mitähän jos viimeinkin hankkisit elämän, lapsiparka?
Vitsikin (toki jo alkuaan täysin älytön) lakaa olemasta vitsi kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa......... - syrjäytyminenOnVaihtoeht
Tuota samaa mantraa rölli on jauhanut jo väsymiseen asti, etkö keksi mitään uutta. Onko ahdistus niin paha ettei aivot toimi?
- jggggtggg
Stand Up-komiikassa "kolmas pieraisu" on Se Vitsi. Mutta ei kolmaskymmenesensimmäinen...
- isosika_pössine
Minkäs minä rölliparka sille voin että Skeidaa oikeasti tehdään venäjällä, ja aidot kommunistiset politrukit ovat sen valinneet kulkupelikseen, kun sen on vähän (Vain vähän) luotettavampi kuin Volga ja kumppanit. Ei siitä suuttua pidä, kun tosiasiat vain todetaan neutraalisti ja objektiivisesti.
- NeTodetaanJaTehdään
Rinnakkaistodellisuudessa.
- 1prosentti
Sulla kun tuo elämä tuntuu pyörivän maatalouden ja lannan parissa niin kerro lopultakin mikä se sikakiikku on!
- eiummarra
Miksi skodasta ei saisi kertoa totuuksia ja kaskuja? Mitä pahaa siinä on?
Miksi itä sana skodan kanssa ottaa nuppiin?- etpätietenkään
Sinä kerrot Rinnakkaistodellisuutta ja vain tyhmyytesi naurattaa. Ja pitkään.
- etkötiedä
etpätietenkään kirjoitti:
Sinä kerrot Rinnakkaistodellisuutta ja vain tyhmyytesi naurattaa. Ja pitkään.
Rinnakkaisohjelma on lopetettu jo 80-luvulla.
- jotkatietävätluulevansa
etkötiedä kirjoitti:
Rinnakkaisohjelma on lopetettu jo 80-luvulla.
Luulosi on totta. Rinnakkaistodellisuudessa.
- EiSiitäAutoa
Saattaisi siitä saada kuitenkin kolhoosiin uuden perunannostokoneen.
- eiainahuonoasia
En omista skodaa enkä toyotaa, mutta tiettyä vastuuta myyjä kantaa muutamilla automerkeillä kun on takaisin kutsu kampanjoita mahdollisesta viasta. Merkit pitää huolta asiakkaistaan, ei ollenkaan huono asia. Toisin kuin esim.klonks wagenilla, jolla surullisen kuuluisa 2 vuoden takuu.
Skeidoille sopivia käyttötarkoituksia:
-Kaalikärry, kaalivankkurit itäblokissa. Lantut, kaalit ja nauriit torille myytäväksi
-Lana. Pompottava jäykkä taka-akseli lanaa Suomen mökkitiet - tasaista tulee
-Kauppakassi
-Työauto (siivousfirma, rakennusfirma, vartiointifirma) Karu työkone sopii ämpärimuovisine koelautoineen työautoksi. Taksi ja poliisikäyttö poissuljettu (tilan puute, kapeus, sukkulamaisuus, epäluotettavuus eli vikaantuvuus)
-Katiska. Kun skeidan ajaa järven pohjaan sen on todettu kalastavan (tosin vain roskakalaa, särkeä ym. sinttiä)
Esim. ruumisautoksi skeida ei sovellu, kun sen imago on niin halpa. Vainajan omaiset ja läheiset loukkaantuisivat tosissaan, jos inha itälavetti veisivät rakkaan vainajan viimeiselle matkalleen.- Olet_erittäin_säälittävä
Onneksi huomenna on sossu auki ja pääset ostamaan kaljaa
- pössisen_eke
ddddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437