Politrukin kulkuneuvo venäjältä

isosika_pössine

Autoa siitä ei saa edes purkamalla ja uudelleen kokoamalla, helpommalla saa sikaa hieromalla siasta koiran. No mikä se semmoinen on? Sehän on Skeida!!!

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buaahhaahhaa

      Tää on hyvä!

      Mikä on Skoda-kuskin hurjin unelma?
      -Ylinopeussakko.

    • surkeatojo

      Onneksi en ole Toyotan romuun koskenut. Jatkuvasti uusia vikoja ja takaisinkutsuja. Surkeaa laatua

    • politrukitkuopattu

      Monenenkohan tuhannennen kerran mossotat tuota samaa Suurta Viisautta?
      Mitähän jos viimeinkin hankkisit elämän, lapsiparka?
      Vitsikin (toki jo alkuaan täysin älytön) lakaa olemasta vitsi kun sitä toistaa ja toistaa ja toistaa.........

    • syrjäytyminenOnVaihtoeht

      Tuota samaa mantraa rölli on jauhanut jo väsymiseen asti, etkö keksi mitään uutta. Onko ahdistus niin paha ettei aivot toimi?

    • jggggtggg

      Stand Up-komiikassa "kolmas pieraisu" on Se Vitsi. Mutta ei kolmaskymmenesensimmäinen...

    • isosika_pössine

      Minkäs minä rölliparka sille voin että Skeidaa oikeasti tehdään venäjällä, ja aidot kommunistiset politrukit ovat sen valinneet kulkupelikseen, kun sen on vähän (Vain vähän) luotettavampi kuin Volga ja kumppanit. Ei siitä suuttua pidä, kun tosiasiat vain todetaan neutraalisti ja objektiivisesti.

      • NeTodetaanJaTehdään

        Rinnakkaistodellisuudessa.


    • 1prosentti

      Sulla kun tuo elämä tuntuu pyörivän maatalouden ja lannan parissa niin kerro lopultakin mikä se sikakiikku on!

    • eiummarra

      Miksi skodasta ei saisi kertoa totuuksia ja kaskuja? Mitä pahaa siinä on?
      Miksi itä sana skodan kanssa ottaa nuppiin?

      • etpätietenkään

        Sinä kerrot Rinnakkaistodellisuutta ja vain tyhmyytesi naurattaa. Ja pitkään.


      • etkötiedä
        etpätietenkään kirjoitti:

        Sinä kerrot Rinnakkaistodellisuutta ja vain tyhmyytesi naurattaa. Ja pitkään.

        Rinnakkaisohjelma on lopetettu jo 80-luvulla.


      • jotkatietävätluulevansa
        etkötiedä kirjoitti:

        Rinnakkaisohjelma on lopetettu jo 80-luvulla.

        Luulosi on totta. Rinnakkaistodellisuudessa.


    • EiSiitäAutoa

      Saattaisi siitä saada kuitenkin kolhoosiin uuden perunannostokoneen.

      • eiainahuonoasia

        En omista skodaa enkä toyotaa, mutta tiettyä vastuuta myyjä kantaa muutamilla automerkeillä kun on takaisin kutsu kampanjoita mahdollisesta viasta. Merkit pitää huolta asiakkaistaan, ei ollenkaan huono asia. Toisin kuin esim.klonks wagenilla, jolla surullisen kuuluisa 2 vuoden takuu.


    • Skeidoille sopivia käyttötarkoituksia:

      -Kaalikärry, kaalivankkurit itäblokissa. Lantut, kaalit ja nauriit torille myytäväksi
      -Lana. Pompottava jäykkä taka-akseli lanaa Suomen mökkitiet - tasaista tulee
      -Kauppakassi
      -Työauto (siivousfirma, rakennusfirma, vartiointifirma) Karu työkone sopii ämpärimuovisine koelautoineen työautoksi. Taksi ja poliisikäyttö poissuljettu (tilan puute, kapeus, sukkulamaisuus, epäluotettavuus eli vikaantuvuus)
      -Katiska. Kun skeidan ajaa järven pohjaan sen on todettu kalastavan (tosin vain roskakalaa, särkeä ym. sinttiä)

      Esim. ruumisautoksi skeida ei sovellu, kun sen imago on niin halpa. Vainajan omaiset ja läheiset loukkaantuisivat tosissaan, jos inha itälavetti veisivät rakkaan vainajan viimeiselle matkalleen.

      • Olet_erittäin_säälittävä

        Onneksi huomenna on sossu auki ja pääset ostamaan kaljaa


    • pössisen_eke

      ddddd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe