Elokuun alussa ko. hotelliin. Onko suomalaisilla kokemuksia hotellista ja sen palveleiuista.
Nessebar hotelli Festa Panorama
WWQQZZ
1
640
Vastaukset
- hyzrer
Hyvä hotelli ihanteellisella sijainnilla ,jos on tarkoitus vierailla usein Nessebarin puolella.Huono sijainti jos haluaa bilettää Sunny Beachin puolella. Hotellissa on järjestetty ohjelmaa lapsille ja jonkin verran aikuisille.Käytin usein hierontoja ja jalkahoitopalveluja
Ruuassa ei ollut valittamista ,muuten kuin,että vaihtelua olisi voinut olla enemmän. Hotellin kohdalla ei ole uimarantaa ,vaan vähän matkan päässä (200m) suurinpiirtein
Läheltä löytyy useita pieniä kauppoja. Olin siellä vuosina 2006 2007 ja 2008 joten muutoksia on luultavasti tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792