jos akku vanha ,paraneeko toiminta ? voiko itse vaihtaa ja mistä voi ostaa tai tilata?
Voiko läppäriin vaihtaa itse akun?
6
875
Vastaukset
- mallistakiinni
Riippuu läppäristä.
- reepia
Fujitsu Siemens ,n. 5-6 v.vanha
- kiinnnnostaaaa
Tiedätkö läppärin, jossa ei ole irtoakku? Minä en tiedä kuin tabletteja ja sellaisia "yhdistelmiä" jotka ovat tabletteja, mutta niistä saa läppärin irtonäppäimistöllä, joka kuuluu pakettiin.
- onmoniakin
kiinnnnostaaaa kirjoitti:
Tiedätkö läppärin, jossa ei ole irtoakku? Minä en tiedä kuin tabletteja ja sellaisia "yhdistelmiä" jotka ovat tabletteja, mutta niistä saa läppärin irtonäppäimistöllä, joka kuuluu pakettiin.
Moni ultrabook on sellainen..
- klödsipow
"jos akku vanha ,paraneeko toiminta?"
Akun osalta kyllä, eli jos vanha on kulahtanut, niin uusi kestää pidempään.
"voiko itse vaihtaa"
Miksei voisi?
"mistä voi ostaa tai tilata?"
Netistä. Selvitä kuitenkin, että se uusi akku on yhteensopiva läppärimallisi kanssa. Se, että tietää läppärin valmistajan, ei riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464