Jokos alkaa olla hintatietoja paljonko on litrahinta tänä vuonna? Taitaa nyt vielä olla aika kallista mutta tasaantuu?
Mustikan hinta 2015?
23
1374
Vastaukset
- torilla12
Jyväskylän torilla oli 4,90 /litra.
- juuso900
8e litra
hauholla- Prayat
50€ 10L
- Todennut
Ämpärillinen 50 Euroa, putsattuna. PK-seutu.
- 1kunnontyöntekijä
6€ litra Ikaalisten torilla.
- MirKaa
Puumalassa 40-45 euroa putsattuna ämpäri
- Mustikkain
Ämpärillinen putsaamatonta 40 e ja putsattuna 50 e Etelä-Pohjanmaa.
- Floora2
Jyväskylä Citymarket edusta 11 euroa litra tänään 25.7.2015
- PÖÖÖÖÖÖÖ
Kyllä se asettuu siihen 5-6€ tietämiin litralta.
Itse en alle 6€/litra luovu koksaan. - helgetre
minulla 40e 10 l putsattua ja kotiin kuljetus länsi-tampere ja ylöjärvi
- Ndah
Pieksämäellä 30€/10l putsattuna.
- Jgfwjllvf
Pieksämäen torilla 30€/10l putsattuna.
- Marjastaja2
Mahtaako putsatussa marjassa olla kuitenkin roskia seassa?
- Putsaaja
kyllä niissä marjoissa vielä vähän roskia olla seassa. itse kun putsaan niin saattaa livahtaa pari lehteä huomaamatta. Mustikan putsaaminen on rankkaa puuhaa.
- mustitar
Roskia ja paskamarjoja, joita tänävuonna todella paljon. Jos maksaa marjoista 40-50e /10l täytyy olla hyvin puhdistettu.
- raakileitavielä
Oulun seudulla mustikat vielä raakoja, käsin voi nyplätä kypsiä. Sadekesän jälkeen, mustikka kärsinyt, savimarjaa seassa. Mustikkasato paljon huonompi kuin viime vuonna. Myyn 40 eurolla sankon, aloitan poiminnan viikon päästä.
- näinonnytjo
Merikarvialla yksityiset poimijat myy 10L/30€ Torilla oli 6€/litra, rosvohinta! Marjoja metsät täynnä!
- Marjaskarhu2015
Rosvohinta joo, mutta se maksaa joka ei kykene/uskalla ite metsään menemään. Ei ne marjat sieltä itekseen pois tule vaikka miten paljon olis.
- VaaraVaanii
Iso syy miksi harvempi menee metsään on hengenvaaralliset puutiais-taudit.
Itsellä jo 4 punkin puremaa tänä syksynä.
- hgfgfgfgfffff
Marjat kun hakee itse metsästä niin hinta on tämä https://www.youtube.com/watch?v=Vaa3Y8OjvRs
- Mustamarjatta
Just lähestyn bussissa Helsinkiä ja mukana on naapurille poimimani mustikat, kaksi ämpärillistä. On hyvä tyyppi ja taidan ottaa niistä yhteenveto 75 euroa. Saan aina häneltä apua, kun tarvitsen.
- Kaori
Kyllä stadissa saa 50 egee ämpäriltä, kuusikymppiäkin helposti etenkin kun myy ravintoille suoraan.
- perttieräreikä
Itse myynyt 35e 10l ämpäri putsattuna K-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211