Jokos alkaa olla hintatietoja paljonko on litrahinta tänä vuonna? Taitaa nyt vielä olla aika kallista mutta tasaantuu?
Mustikan hinta 2015?
23
1344
Vastaukset
- torilla12
Jyväskylän torilla oli 4,90 /litra.
- juuso900
8e litra
hauholla- Prayat
50€ 10L
- Todennut
Ämpärillinen 50 Euroa, putsattuna. PK-seutu.
- 1kunnontyöntekijä
6€ litra Ikaalisten torilla.
- MirKaa
Puumalassa 40-45 euroa putsattuna ämpäri
- Mustikkain
Ämpärillinen putsaamatonta 40 e ja putsattuna 50 e Etelä-Pohjanmaa.
- Floora2
Jyväskylä Citymarket edusta 11 euroa litra tänään 25.7.2015
- PÖÖÖÖÖÖÖ
Kyllä se asettuu siihen 5-6€ tietämiin litralta.
Itse en alle 6€/litra luovu koksaan. - helgetre
minulla 40e 10 l putsattua ja kotiin kuljetus länsi-tampere ja ylöjärvi
- Ndah
Pieksämäellä 30€/10l putsattuna.
- Jgfwjllvf
Pieksämäen torilla 30€/10l putsattuna.
- Marjastaja2
Mahtaako putsatussa marjassa olla kuitenkin roskia seassa?
- Putsaaja
kyllä niissä marjoissa vielä vähän roskia olla seassa. itse kun putsaan niin saattaa livahtaa pari lehteä huomaamatta. Mustikan putsaaminen on rankkaa puuhaa.
- mustitar
Roskia ja paskamarjoja, joita tänävuonna todella paljon. Jos maksaa marjoista 40-50e /10l täytyy olla hyvin puhdistettu.
- raakileitavielä
Oulun seudulla mustikat vielä raakoja, käsin voi nyplätä kypsiä. Sadekesän jälkeen, mustikka kärsinyt, savimarjaa seassa. Mustikkasato paljon huonompi kuin viime vuonna. Myyn 40 eurolla sankon, aloitan poiminnan viikon päästä.
- näinonnytjo
Merikarvialla yksityiset poimijat myy 10L/30€ Torilla oli 6€/litra, rosvohinta! Marjoja metsät täynnä!
- Marjaskarhu2015
Rosvohinta joo, mutta se maksaa joka ei kykene/uskalla ite metsään menemään. Ei ne marjat sieltä itekseen pois tule vaikka miten paljon olis.
- VaaraVaanii
Iso syy miksi harvempi menee metsään on hengenvaaralliset puutiais-taudit.
Itsellä jo 4 punkin puremaa tänä syksynä.
- hgfgfgfgfffff
Marjat kun hakee itse metsästä niin hinta on tämä https://www.youtube.com/watch?v=Vaa3Y8OjvRs
- Mustamarjatta
Just lähestyn bussissa Helsinkiä ja mukana on naapurille poimimani mustikat, kaksi ämpärillistä. On hyvä tyyppi ja taidan ottaa niistä yhteenveto 75 euroa. Saan aina häneltä apua, kun tarvitsen.
- Kaori
Kyllä stadissa saa 50 egee ämpäriltä, kuusikymppiäkin helposti etenkin kun myy ravintoille suoraan.
- perttieräreikä
Itse myynyt 35e 10l ämpäri putsattuna K-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833