Onko joku sanonut sulle

muutkinhuomaasen

että me oltaisiin hyvä pari? ;)

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähtökohtasuhteelle

Minä kelpuutan vain oman ikäisen tai vanhemman jota seksi ei enää kiinnosta. Kerron kyllä heti kättelyssä, että seksittömän suhteen haluan niin ettei myöhemmin tarvitse sanoa, että en kertonut heti niin tärkeää asiaa.

• Jokainenkenelle

olen sun kuvan näyttäny.

ps. En todella kenellekkään ole kuvaasi näyttäny, enkä näytä, sillä sehän on vain minulle laitettu.

• olisitkohän

Ai, millaisesta kuvasta kyse? Kerro pikkasen missä kuva on otettu?

• Jokainenkenelle
        olisitkohän kirjoitti:

Ai, millaisesta kuvasta kyse? Kerro pikkasen missä kuva on otettu?

jossain kaukana, ei Suomessa.
        Miksi sua kiinnostaa?

• niinhuomaakin

Ei, mutta olen nähnyt sen muutamien katseesta :)

• tottattuo

minä myös olen nähnyt :)

• niinhuomaakin
        tottattuo kirjoitti:

minä myös olen nähnyt :)

Päivän kysymys kuuluukin, kuka sä sitten olet? :) kun niin samassa tilanteessa olet. Pistän lisää lottokuponkeja huomenna vetämään jos olet hän :D

• kamala

Niin on varmaan sata muutakin, inhottavaa.

• olisikin

vaikka oishan se hieman huvittavaa

• Ensinnäkin: ei ole mitään meitä. Toisekseen: jos olis niin vähiin käy yhteiset tutut jotka tuntis tarpeeksi voidakseen sanoa noin (ulkoisesti ei nimittäin tulis heti mieleen toi)
      Voinko itse sanoa noin "sulle";)

• kemiaajailotulitusta

Ehkä se onkin enempi sitä kemiaa, mikä näkyy myös muille. Joillain välillä räiskyy niin, ettei sitä voi olla näkemättä. :)

• kemiaajailotulitusta kirjoitti:

Ehkä se onkin enempi sitä kemiaa, mikä näkyy myös muille. Joillain välillä räiskyy niin, ettei sitä voi olla näkemättä. :)

Huoh, käytä täällä kerran sanoja kemia ja intuitio, niin niitä viljellään sulle alituiseen... Ei sillä etten uskoisi tuohon, en vain usko että olet tuttu.
        Mulle on sanottu niiden vähien piirissä vain 'älä välitä kohta se loppuu' enkä tiedä mitä silläkään ajettiin takaa - mä kun en itse haluaisi ei-minkään loppuvan ei-ikinä

• kemiaajailotulitusta
        Viininpunahilkka kirjoitti:

Huoh, käytä täällä kerran sanoja kemia ja intuitio, niin niitä viljellään sulle alituiseen... Ei sillä etten uskoisi tuohon, en vain usko että olet tuttu.
        Mulle on sanottu niiden vähien piirissä vain 'älä välitä kohta se loppuu' enkä tiedä mitä silläkään ajettiin takaa - mä kun en itse haluaisi ei-minkään loppuvan ei-ikinä

En varsinaisesti tarkoittanut sinua, en tiedä sinusta mitään, kunhan totesin "sivusta" tuohon viestiisi oman kokemuksen rintaäänellä :) minä uskon "kemiaan" ja tunteisiin ylipäänsä kyllä, ei sitä järjellä voi selittää aina miksi joku natsaa ja joku ei.

• kemiaajailotulitusta kirjoitti:

En varsinaisesti tarkoittanut sinua, en tiedä sinusta mitään, kunhan totesin "sivusta" tuohon viestiisi oman kokemuksen rintaäänellä :) minä uskon "kemiaan" ja tunteisiin ylipäänsä kyllä, ei sitä järjellä voi selittää aina miksi joku natsaa ja joku ei.

Ok. Ymmärrän ja samoin.

• terkkujasulle

Tää oli niin hyvä aloitus ja heti rupesi utsittamaan niin montaa. Mitähän tähänkin heittäisi: Oli muuten aikas kuuma, huh ja sulla oli kiva paitakin.

• kuumankosteaa

Kuvaile paita?

• pariaeitullut

Joku taisi tulla löpöttämään viime vuosituhannen lopussa jotain tuollaista jostain tytöstä.

• Haddaway

What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me, no more!

• SekainenOrkesteri

Komppaan kysymystä. Tunteiden ja maailman kakofonia.

• plluesimerkkikö

Ei, mutta ottaisin sen suurena loukkauksena ja katkoisin välit sellaisen sanojan kanssa välittömästi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe