Elikkäs olen 15w tyttö ja kuukautiset alkoivat vuosi sitten,karvoitusta on tullut ,mutta rintani ovat hyvin pienet!
rintojen alta mitattu:69cm
-||- päältä mitattu:80cm
Eli minkä kokoiset ne ovat?
Ja onko se normaalia tässä iässä noin pienet rinnat?!
Kasvavatko ne enää?
Pienet tisulit
7
73
Vastaukset
- nonim
Käytätkö rintsikoita (... minkä kokoisia)? Olen itsekin 15-vuotias, kuppikoko 75A. Omasta mielestä ihan kivat, "käteen sopivat" (sitähän moni mieskin haluaa). Vielä vuosi sitten kuppikokoni oli 65A-70A. Aika epätoivoinen olin, että kasvaakohan näistä ikinä mitään. Mutta kyllähän ne pikku hiljaa kehittyy, toivoa on! Eikös kasvu lopu vasta siellä lähemmäs 17-18 vuotta?
Eikä kaikki tykkää isoista tisseistä, eikä sillä loppupeleissä ole mitään väliä. Jätkät ihastuu suhun kokonaisuudessaan, tissien merkitys on niin pieni. Ja onhan niitä peppumiehiäkin todella paljon. :)- minävaan89365924224
käytän nytten 70A rintsikoita mutta tuntuu että olen ainut jolla on pienet rinnat kun kavereillanikin on paljon isommat XDD mutta Kiitos!! :) Pitää vain jaksaaa odottaa! :D
- ndksldnbfbd
pieni korjaus. rinnat kehittyy jopa yli 20v saakka ja ovat vasta "valmiit" raskauden aikoihi. koska raskauski muuttaa rintoja
- hykin
Jos rintaliivien mukaan mittaat kokoasi, niin olet mahdollisesti 70AA tai 65A, mutta koska rintaliivien koot vaihtelevat mallin mukaan, niin voi tuo 70A:kin olla jostain se sopivin.
Kasvavat, jos kasvavat. Aika turha sitä on stressata, kun et siihen oikeastaan voi kuitenkaan vaikuttaa. - Tissiiiit
Oon 13 v ja mul on 70 c-d
- poikaabvykyrkmas
Itse olen 16.v poika ja voin sano että ne käteen sopivat on just parhaat ei saa olla mitää c-d kuppii!
- fatgirlxd
Siis on 13w ja käytän ritsikoita 80C. Ja haistakaa vi tut ne jotka tulee vittuilee et oon läski. Jos mittaan mun vyötärön mittanauhal ni se on 70 cm. No painos ei oo hirveesti kyl kehumist.. :D mä painan 60kg ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389