olet vienyt ajastani, sihteerisi tietää, minä tiedän miksi. mä tiedän kokemusteni sarjan kautta, mikä ötökkä oikein mahdoit olla. sä tiedät, niin ei ole kumma meikäläistä, niin pyrit vielä hujuttelee sielä, senkin ulkoavaruus hytty.
mutsi mulle sano aina, ei oikeita hirviöitä ole, minä tiedän, niitä on.
https://www.youtube.com/watch?v=xhFkcdRxyms
t.mä tiedän sun työs dödö, minne, minkä piikkiin, olet nilkki. niin on loukkaus nilkkiä kohtaan todeta näin, hey dödö.
tiedätkö tytön nappula, jotta
9
<50
Vastaukset
- ollasinä
Kärpänen katossa taisit
- olenvähemmän
mitä kärpänen, hokaan koko shoun, senkin dödö. totuus on paljon uskomattomampi, mitä yksikään dödö.
- jaksaajaksaaa
Voi tissi sinun kanssa :D
- tääeiooharrastus
harrastukset on harhaa, tää on jotain kiikerämpää, senkin jujutettu. minä olen pakkosyötöllä, hakupäällä 24/7, niinkuin pitää.
t.olen ongelma, mikäli en ole osa ratkaisua.fi - eiavaudu.fi
tääeiooharrastus kirjoitti:
harrastukset on harhaa, tää on jotain kiikerämpää, senkin jujutettu. minä olen pakkosyötöllä, hakupäällä 24/7, niinkuin pitää.
t.olen ongelma, mikäli en ole osa ratkaisua.fiTyhjää lyö
- sunvastauksesi
eiavaudu.fi kirjoitti:
Tyhjää lyö
tyhjää lyö, mikänem on työnantaja? mikä lyö tyhjää, Kunkku sut tuntee, Jeesus Kristus on Kuningas.
- nappulanippula
"Tytön nappula"
- hyvääyötä--
Varmastikkin :D
- ciache
Helou cia.CIA mä tiedän kuka oot.
No se siitä. Tiedätkö sä sekoilet tänään. Sä luulit kadotaneesi munt.Tuliko hätä. Sorke et käskin mennä lääkäriin.Et oo omma ittes tänään.
Kama ;mä en oikein välitä näistä.
Koska oon yltiö romanttinen.
Tykkään vain kaikesta kauniista.
Esim.Tänään täällä Romeo ja Julia.
Tietenkin myös JONI.
Et mä kulutan sun aikaa hahahaaaaa
Sähän se mun aikaani tarviit;oot riippuvainen munsta.
Enempää ei jaksa vähän pipejä.
Hyv yöt sininen unip.Tdödö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872