Olen yksin ja yksin nyt kai jään.
Lieneekö minulle paikkaa mihin kallistaa pään?
En enää haikaile kultaa vaan tyydyn hopeaan.
Kuu saa valtansa auringolta.
8
157
Vastaukset
- Pidänkiinnisiitä
Hm.. Hopeinen kuu luo merelle siltaa, tulla ei koskaan enää voi jne.
Mä toivon ja uskon, että me ollaan joskus me. Mä olen hänen kainalossa ja maailmassa on kaikki hyvin. - Mikääneimuutu
Come'on! Et jää yksin. Et menetä mitään. Olen aina Ystäväsi.
- Suuruusfantasia
Mielenkiintoista, oletko mormooni tai muuten moniavioinen tai ns. kaikkien naisten mies tjms.
On harhaa ajatella olevansa kaikkien mies tai nainen yhtäaikaa.
- hglrejktfafjh
Tiedän tunteen, oonko tuomittu yksinäisyyteen? On mulla eräs nainen josta välitän koko sydämmisesti, mutta tunne ei ole ilmeisesti molemminpuolinen. Selvisi että hän on varattu, kirottua kärsiä näin! Kiellän itseni, huudan häpeää! Katson vaan vierestä kun kaikki toiset saa mahdollisuuden rakastaa. Eniten vituttaa, kun ne jotka ei vilpillisyytensä takia parisuhdetta ansaitsis, niillä semmonen on ja mä joka välittäsin pyyteettömästi ja anteeksi antasin olen yksin, ei ole rehellisellä ja vilpittömällä osaa tässä valheen ajassa sitä kutsutaa heikkoudeksi, eikä mulla sen tähden ole tässä maailmassa ketään jonka puoleen pään kallistaa
- omaanitäydennänvielä
Enkä mäkään ole täydellinen päin vastoin, valhe asuu myös minussa, mutta kieltäydyn elämästä tään turmeltuneen mielen armoilla, pistän sille kampoihin, en alistu sen valtaan, vaikka joskus lankean joka kerta nousen ylös vahvempana!
- hglrejktfafjh
Täydennän vielä edellistä, en ole mikään pyhimys välillä lankean olenhan mäkin kasvanu tässä maailmassa, en silti suostu elämään itsekkyyteni ja turmeltuneisuuteni ehdoilla, aina kun kaadun nousen ylös entistä varmemmin askelein, alan jo oppia mitkä ovat heikkouteni, niitä minä työstän ja vahvistun
- Aurungonvaloasulle
Maapallolla menisi huonosti ilman kuuta. Kuu hallitsee maapalloa. Maapallo on se joka tarvii auringon valoa, siitä saa osansa myös kuu joka luo kelmeän valon maan päällä pimeässä kulkeville.
Sinulle sanon aloittaja sanon, et olet nyt vähän pallon pimeällä puolella, siellä on hyvä käydä joskus, mutta väkisinkin saavut pallon valoisalle puolelle ja löydät kultaa, pidä se mielessä kun saavut valoon.
Mä lähden tuonne ulos, koska siellä on nyt hurjan hyvä ilma. - UusperheHelvettiäkö
Erittäin hyvät sanat tuossa biisissä. Ja Mokoman esittämänä toimii synkistelyssä. Ja on valitettavasti käynyt toteen erään miehen kohdalla. Juuri hänelle tämä ajatus just nyt. En muistele hyvällä. Aapeelle tsempit, jospa et oo ite mokannu raskaasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110