mutta raatihuoneentori..miten se on rakennettu ja se taidemuseo siinä vieressä ovat helevetin rumannäköisiä. Siksi en kehtaa käydä sielläpäin. Tampere ja Oulu j.n.e. ovat tosi mahtavia kaupunkeja, mutta tämä Kajaani ja ihmiset Esim.Kaupungin herrat, kun annin tosi hyvät ohjeet kaivinkoneenkuljettajalle, kun oli jo yli 5 tuntia yrittänyt piikillä saada sitä raatihuoneentorilla kaivetussa montussa olevaa kiveä hajalle niin kyllästyin näihin tyhmiin ihmisiin ja lähdin antamaan erittäin nopeat käytännön ohjeet niin eli siis 10 sekunnin ohjeet niin tämän PASKA kaupungin KAJAANIN Bodomin aikaiset KAJAANIN KAUPUNGIN pieruhahmottelijat alkoivat vetoamaan, että minä olisin ollut joku pieruhahmottelija BODOMIN aikoina, kun halusin auttaa näitä AVUTTOMIA. Seuraavalla kerralla en sitten auta..siinäpähän pähkäilkööt nämä Kajaanin kaupungin BODOMIN aikaiset pieruhahmottelijat sekä myös Bodomin MURHAAJAT siis KAUPUNGIN HERRAT täältä Kajaanista hah hah haaa.....vitun ääliöt!!
Ei Kajaanissa mitään vikaa ole...
Hai-ite
3
<50
Vastaukset
- Nähty_on
Ei Kajaanissa ole muuta vikaa, kuin että täällä asuu yksi sekopää Jampe, joka horisee omia tolkuttomia juttujaan.
- Nähty_on
jäi valitettavasti mainitsematta olen gay-homo
- originaljunk
Torilla on kiva junkata... junkjunjunk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760