En ole ennen miettinyt uneen liittyviä asioita. Viimeaikoina olen nähnyt todella paljon unia, joita mietin pitkään. Viime yönä näin unta, että kotiini tuli paljon kutsumattomia vieraita. Halusin tarjota heille ruokaa ja samalla ihmettelin, miksi he ovat tuleet kotiini. Sitten kun menin makuuhuoneeseeni, siellä nukkuivat mies, josta olen eronnut, ja yksi mies menneisyydestä, kenen kanssa minulla oli lyhyt suhde. Katselin siis, kun he nukkuivat kahdestaan minun sängyssä :) aika outoa
Mitä uneni yrittää kertoa
1
84
Vastaukset
- unennäkijä
Jokainen on itse paras unien tulkitsija. On henkilöitä, jotka näkevät ns. yliluonnollisia ja hengellisiä unia ja enneunia, jotka kuuluvat omaan kastiinsa. Olen uskovainen, mutta minulle ei puhuta unien kautta.
Näen kyllä paljon unia, joilla on kytkös psyyken tiloihin ja uneni ovat heijastumia niistä.
Joillakin koti on symboli omasta minästä.
Onko sinulla alitajunnassa käsittelemättömiä muistoja, ja asioita. Unessa ne pakkaavat tajuntaan: toisaalta koet tarvetta herätellä (ruokkia) niitä. Nuo jutut tulevat esiin, vaikka et oikein haluaisit, yrität torjua niitä.
Myös ajankohtaiset huolet meinaavat itselläni ajoittain pukeutua menneisyyden vaikeisiin kokemuksiin.
Jotain nuo unet sinulle viestittävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566