mister-auto

semmoista

Tilasin kyseistä nettifirmasta ja maksoin myös tilauksen. Pankkitililtä on veloitettu maksamani summa, mutta tavara vaan ei lähe liikkeelle vaan firman sivulla lukee (silloin kun sattuu sinne pääsemään kirjautumaan)
1 tilaus odottaa maksua.
Onneksi ei ole kyse kuin 49 eurosta. Oli ensinmäinen ja viimeinen tilaus tästä firmasta.

7

2825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkävi

Saitko koskaan tilaamaasi tuotetta? Mulle kävi sama juttu. Maksoin viime perjantaina nordean tililtä. Mister-autolla sama pankki. Silti sivuilla lukee koko ajan että "odottaa maksua".
      Epäilen, että ei taida tuote tullakaan.

• ensuosittelu

Huijarifirma. Tilauksen piti heidän lupaustensa mukaan tulla noin viikossa. Mutta vaikka maksoin Nordeaan, jossa myös heidän tili, maksun näkyminen kesti siellä monta päivää. - Tilauksen saapumiseen meni lähes kuukausi! Ja tietysti tuote oli vääränlainen. Nähtävästi eivät myös hyvitä postimaksua, eli ei sieltä saa edes kaikkea takaisin.

• ensuosittelu

Tilaus tehty 21.4. Ilmoitin auton rekisterinumeron, mutta osa ei sopinut siihen.
        Nyt, lähes 2 kk myöhemmin Mister-auto ilmoittaa, että "palauttavat pian" rahat tililleni.
        Postimaksua eivät kuitenkaan palauta, vaikka moka oli heidän.
        Pitkä prosessi ei johdu minusta, vaan palautin osan seuraavana päivänä siitä kun sain sen!

• mutmut

Kasvottomat nettiyhtiöt, on kuin ostaisi sikapossua säkissä!

• Mondeo-09TDCI125HP

Tilasin ruiskusuuttimen diesel Mondeoon. Rekisterinumerohaku antoi oikeat tiedot koneesta ja sen tehoista. Tällä perusteella tarjottiin suutinta, jonka sitten tilasin. Asennettiin paikalleen ja toimikin. Rupesin sitten kalastelemaan varuille suutinta muihinkin pyttyihin, kun tuppaavat menemään suht peräkkäin. Tässä nettiselailussa ilmeni sitten, että saamani suutin on alempi tehoisen konversion. Mister Auto pesi kätensä tästä hommasta, koska suutin oli jo asennettu. Eli itse pitää tietää mikä on omaan autoon sopiva osa. Rekisterinumerohaku ei heidän mukaansa takaa osan oikeellisuutta. Tosin samaan suuttimeen päädyt hakiessasi muilla perusteilla.

• PierreKusela

Ei ikuna kannata tilata,saattavat lähettää vaikka kiven,kunhan saavat rahat pois.Reklamointi ei onnistu ja,kun älyttömän väännön jälkeen sain osasta rahat,niin rahdit jäi omasta pussista.

• Orginalli

Motonettia kannattaa käyttää eikä tollasii huijari mulkkuja ja kauhiat postimaksut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe