World Child News. Vanhempien ero.

BobbyMcLovely

Good Evening from World Child News and journalist Bobby McLovely.
Our topics are divorce.
-------------------------

Yllättävää on mitä lapset ajattelevat vanhempien erosta.

- Valtiossa, jossa elämme, jokainen ihminen voi erota ja lähteä pois, eikä tapaa toista koskaan. Se ei ole rikollista, siitä ei joudu putkaan, mutta se masentaa hirvittävästi. - kommentoi 3 v. Runde.

- Minä kaipaan isää niin paljon, että minä en halua tehdä yhtään mitään. - 4 v Julia kertoo.

- Ja minä sairastan. - sanoo 4,5 v Henrietta.

Kysyimme asiasta valtiokunnanministeriötä, miksi sellaisessa maassa kuin Suomi, joka on yksi demokraattisimmista maista maailmassa, voi erota ja jättää lastasi, eikä vanhemman tarvitsee hoitaa jälkikasvuaan, jos ei haluaa, koska valtio hoitaa kaiken.

- Ero on jokamiehen oikeutta. Ketään ei voi pakottaa pysymään aloillaan. Kyllä vapaat liitot ovat tätä nykymaailmaa, jossa elämme. Ero on vain valitettavaa. Minulla itsellään on viides avioliitto meneillään ja toista poikaani en ole koskaan tavannut, vaimo vei puolet miljardi omaisuudestani, joten ei siinä ole kummemmasta kysymys. - oli valtiosihteerin vastaus.

- Kyllä lapset kärsivät, mutta kuka hitossa nyt heistä...... - oli eduskuntakanslian muuain heitto.

- Valtion politiikka on valitettavaa. Lapsia kehotetaan antaa lastentarhaan, muuten sosiaalitoimisto painostaa perhettä. Äidillä ei ole rintaruokinta pakkoa ja useimmat lapset jäävät joko ilman rintaruokaa tai ovat riittämättömästi ruokittuja. - kommentoi Helsingin yliopiston perhesosiologian professori Matti Peltonen.

Vanhempi tekee rikoksen kun eroaa. Lapsi on pieni ja ajattelee molempia vanhempiaan yhtä tärkeinä. Ei ole lapsen syytä, että vanhemmat eivät tulee toimeen.

- Pitää säätää yksi avioliitto paria kohden ja kehittää kuinka tukea oikealla tavalla perheitä pysymään yhdessä. Ei saa erottaa, sillä se on rikollista kun otetaan huomioon perheen lapsia. Valtio tekee tässä virheen, että sallii avioeroja. - oli mieltä amerikan senatin puheenmies Geoffrey McDonald.

- Laki on sitä varten, että se tukee pareja pysymään yhdessä. Jokainen tekee virheitä ja laki on sitä varten, että tukisi pareja yhteisellä taipaleella. - McDonald jatkoi.

- Nuori ei tiedä mitä odottaa pitää ja hän tarvitsee kipeästi turvaa vanhemmiltaan. Ydinperhemalli on valitettavaa ja jotakin on tehtävä asialle, muuten syntyy uusi Angry Bird sukupolvi toistensa jälkeen.

- Valtio tutustuu ohjelmaan. - kuulutettiin Suomen valtion taholta.

Vapaat erot on rangaistava teko. Nykyinen laki ei ota huomioon lapsia. Pienemmät kärsivät syyttä, eivätkä vanhemmat osaa ottaa oikeita ratkaisuja, mutta yhdessä pysyminen vaatii taitoja, joita pitää opettaa ja tukea. Professori Japanito Mishiko Tokion yliopistosta varoittaa, että koditon, juureton sukupolvi voi kostautua tavalla tai toisella: työttömyys, sairaudet, rakkaudettomuus, yksinäisyys, väkivaltaisuus, rikokset. Lapsi tarvitsee vanhempiaan ja rakkautta. Asia on simppeli, mutta vaatii tosi paljon. Emme todella haluaa lapsemme kärsivän.

McLovely
WCN

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        29
        2394
      2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        370
        2012
      3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        18
        1494
      4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
        Ikävä
        52
        902
      5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
        Maailman menoa
        10
        871
      6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
        Ikävä
        52
        783
      7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
        Ikävä
        54
        711
      8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
        Kuhmo
        18
        710
      9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
        Ikävä
        25
        689
      10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
        Ikävä
        135