Rupesin ryyppäämään

Nittaminax

Mitäs siihen sanotte, häh? Saatan polttaa muutaman tupakankin. Grillille en mene koska siel on muut ryyppäämässä, siellähän vois tulla vaikka riitaa.

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä-tissit-olalle-känni

Sun kanssa riidan aikaansaamiseen ei tarvitse viinaa eikä grilliä. Tupakkaa polttaa osaa jokainen tupakoiva.

• hahhah.hah.haa

Ai niin joo unohtui. Niitan nimimerkiksi sopisi Riitamix

• hahhah.hah.haa kirjoitti:

Ai niin joo unohtui. Niitan nimimerkiksi sopisi Riitamix

Aha....

• ent.siivoojaparka

Mikäs siinä, kunhat et vaan häiritse naapureitasi.

• Aha..oliks muuta?

• ent.siivoojaparka
        Nittaminax kirjoitti:

Aha..oliks muuta?

Eipä tässä muuta kuin ota taas huikat.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Eipä tässä muuta kuin ota taas huikat.

Juu, otetaan..

• henrjii

Päästele täysillä, niin kuin korvessa, ja huutele parvekeelta, että mitäs loispummit

• En mää viitti huudella korvessa enkä partsiltakaan. Loispummeja en ole koskaan nähny joten silleenkään viitti huudella.

• vetoa
        Nittaminax kirjoitti:

En mää viitti huudella korvessa enkä partsiltakaan. Loispummeja en ole koskaan nähny joten silleenkään viitti huudella.

Pidä nyt kuitenkin partsin ovi kiinni, ettei tule sanomista joltain taholta :DDDDDDDDDD

• vetoa kirjoitti:

Pidä nyt kuitenkin partsin ovi kiinni, ettei tule sanomista joltain taholta :DDDDDDDDDD

Ai ku hauskaa.....

• henrjii
        Nittaminax kirjoitti:

En mää viitti huudella korvessa enkä partsiltakaan. Loispummeja en ole koskaan nähny joten silleenkään viitti huudella.

Käy nyt kuiteskin katsomassa partsilta sinne Munkkivuoreen päin, ja Kallion köyhällistö alueelle

• henrjii kirjoitti:

Käy nyt kuiteskin katsomassa partsilta sinne Munkkivuoreen päin, ja Kallion köyhällistö alueelle

Höh, miks mun sinne pitäis katella ku edes siel suunalla asu?

• henrjii

Jaa ainakin made katsoi ,niin kuin hugziakin syvälle silmiin Haagiksen torilla

• henrjii kirjoitti:

Jaa ainakin made katsoi ,niin kuin hugziakin syvälle silmiin Haagiksen torilla

Vai niin...

• henrjii

Nyt kun mäkin aloiti ottamaan, niin voitaisiin lähteä pärvöttämään tätä sisäpiiri juttua minkä tiiaiseksi kerran aloitti

• kukatekimitä
        henrjii kirjoitti:

Nyt kun mäkin aloiti ottamaan, niin voitaisiin lähteä pärvöttämään tätä sisäpiiri juttua minkä tiiaiseksi kerran aloitti

Joko sääki alat paljastuksilla uhkaileen ;))

• nähtyon
        kukatekimitä kirjoitti:

Joko sääki alat paljastuksilla uhkaileen ;))

Katsohan , kun tiinakin päivystää puskassa.

• muisti_toimii

ihmeellisesti katoaa kommentteja tästä ketjusta :O

• Mitään ole kadonnut.

• Tolkun miehenä tuli mieleen et ,ethän vaan rahojas ala kännipäissäs repimään.

• Olen niin tolkuton nainen että ei tulisi mieleenkään repiä rahoja.

• Nittaminax kirjoitti:

Olen niin tolkuton nainen että ei tulisi mieleenkään repiä rahoja.

Sitä viel piti kysymään et ,kun olet kunnon kumarassa niin alatko kielillä puhumaan? niinko jotkut saarnaajat loveen lanketessaan.

• kököh
        Nittaminax kirjoitti:

Olen niin tolkuton nainen että ei tulisi mieleenkään repiä rahoja.

Ei ole mistä repiä. Paitsi viinaan. Kannattaako pumppuvikaisen ryypätä ja polttaa.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Sitä viel piti kysymään et ,kun olet kunnon kumarassa niin alatko kielillä puhumaan? niinko jotkut saarnaajat loveen lanketessaan.

Ehen puhu kielil ku en oikeastaan puhu lainkaan.

• kököh kirjoitti:

Ei ole mistä repiä. Paitsi viinaan. Kannattaako pumppuvikaisen ryypätä ja polttaa.

Kannattaa tai ei, omapahan on asiani.

• paska-Jaakko

Mä ryyppään vaan Oulussa kaketsulla ja kierin omassa paskassani hikisenä ja juon käsidesiä ja bensaa ja lasoilia ym kun ei oo muuhun rahaa. juon vaan. Ei kiinnosta. Mua sanotaan paska-Jaakoksi mutta en välitä. mä vaan kierin paskassani ja kerran kaupassa kaketsulla paskasin housuun mutten välitä. siinäs paskaan. Siivotkoot tai ei ei kiinnosta. elämä on menetetty mä vaan juon. terveisin paska-jaakko.

• Sellasta se on paska-jaakon elämä....

• pystyt

ÄLÄ HYVÄ MIES.LOPETA HETI ALKUUNSA!!! Sinä PYSTYT parempaan elämään.ONNEA JA TSEMPPIÄ SULLE TOIVOTTELEN.

• partsijaovi

Onko Niittimiina mies?

• partsijaovi kirjoitti:

Onko Niittimiina mies?

Nähtävästi olen.

• Non niin,,kolme paukkua ja nyt riittää tää juopottelu mulle. Hyvää yötä kaikille.

• Ei-kestänyt

Heikko nainen. Simahti 19.22.

• Minäkin suunnitelin tekeväni paukun Stolicnaya vodkasta ja tuoremehusta. Taisi jäädä kun unohtui koko asia, saunoin, katson telkkaria ja samalla kirjoittelen tätä. Ei enää vitsi kun kellokin on jo paljon.

• Ei-kestänyt kirjoitti:

Heikko nainen. Simahti 19.22.

Juu niin olin, mut miksi mun olis pitänyt olla joku kovis ja juua yötä myöten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5875
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3233
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2400
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2008
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1619
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1075
    Aihe