llia? Vaimoni on lyhyt,hoikka,brunette, d-rinnat ja 37 vuotias.meillä ei ole koskaan ollut mitään ryhmäjuttua tai vastaavaaa. Aihealueet jotka voisi kiinnostaa, vanhempi mies? Ulkomaa? Ynm..
kiinnostaisko jotain lähteä tekemään vaimosta nove
7
75
Vastaukset
Minä voisin antaa aluksi vaimollesi eroottisen hieronnan jos lähetät luokseni.
- kilikoli
Tulin eteiseen. Näin vaimosi. Voitin taistelun alfauroksen asemasta. Tulin vaimoosi.
The end. - jp123456
No onkos tämä joku feikki taasen? Mutta mutta, mitä tarkoitatte käsitteellä nove?
- Jarppe1234
Niin ja haluan omakohtaisen yhteydenoton jos tästä jotakin kehittyy. Kerro oikea sähköpostiosoite josta Teidät tavoittaa! jp.
Nove eli novellia... Sähköposti palvelemeni on suomi24. Osoitetta täällä ei saa kertoa, sain siitä opetuksen...
Jarppe1234 kirjoitti:
Niin ja haluan omakohtaisen yhteydenoton jos tästä jotakin kehittyy. Kerro oikea sähköpostiosoite josta Teidät tavoittaa! jp.
Moi jp vielä, laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaa, minkälainen itse olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747