Nyt se alkoi pitkään odotettu kesäloma. Mitä tekisin kesälomalla? Minulle sanottiin, tee lista tekemättömistä kotitöistä, jotka voi kesälomalla tehdä.
Olishan sitä talon maalaamista, remonttia, pihatöitä jne...
Jos ei kesälomaa suunittele, menee se helposti monelta laiskotteluksi. Eikö vain?
Miten suunittelet kesälomasi?
5
<50
Vastaukset
- Työleirikö
Heti johonkin reissuun, niin silloin tuntuu parhaiten lomalta.
Pitkällä työlistalla lomasta tulee vain työleiri... ja tänä kesänä ei säät ulkomaalauksia suosi (kts. pitkät sääennusteet), tosin ei rantaelämääkään. - Naati
Kesälomalla kuuluu laiskotella. Tee sitä mitä huvittaa ja spontaanisti.
Aloita Wanajafestareilla hengaamisella huomenna, nauti olut tai pari hyvässä seurassa kaupungin bubissa.
Jatka Hämeenlinnan yössä 22.7. ;)) Katsele ja kuuntele. Seurustele ja lorvi.
Välillä voi kotihommiakin tehdä jos viitsii.
Käy päivä Tukholmassa. Tanssi laivalla mennen tullen ja Tukholmassa sitten vaikka iki ihana Skanssenin ulkoilmapuisto.
Keksi loput itse.- TyydyttävääLomaa
Itse tilaan joka lomaksi uuden seksinuken, sitä sitten paneskelen häntä 3 kertaa päivässä. Ne on nykyisin niin aidon tuntuisia, että korvaa melkein naisen kuin naisen, eikä ne nalkuta tai ruinaa käymään kauppakeskus Willassa tänäkin kesänä.
- kiitti_kokoomus
Ei lomaa kun työsuhdetta vasta 3kk. Syksyn yt:itä odotellessa niin pääsee taas lomailemaan.
- dcc44
Täällä kans yx joka on seuraavat neljä viikkoa lomalla. Yhden päivän aoin viettää niin että lähden kaupungille ja käyn kaikissa kaupungin museoissa, joissa en ennen ole käynyt ja sitten välillä oluelle ja syömään. Eihän tuo sää näytä tosin kovin innostavalta mutta sadepäivinä voi siivota vaikka kaikki kaapit, jotka on pitänyt hoitaa jo iät ja ajat sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756