mun kaveri on tullut toiselta paikkakunnalta nyt noin 5 päiväksi meiän perheen luo.
olemme tunteneet 6-vuotiaista asti, mutta ollaan etäännytty toisistamme paljon, ja nyt 13-vuotiaina en haluaisi paljonkaan viettää tämän kanssa aikaa, mutta se on vähän monimutkainen juttu, koska vanhempamme ovat ystävystyneet ja äitini pitää hänestä.
noh, ensinnäkin kaverini räplää aina kännykkää, maiskuttaa syödessään, eikä meillä ole mitään yhteistä.
mutta itse asiaan:
kävimme tänään jätskillä, ja pyysin häntä hakemaan kahvilasta servettejä koska jäätelöni oli valunnut käsiini. hän toi ne, ja koska olin vähän raivona, heitin servetit maahan pyyhittyäni käteni. kaverini mielestä ne olisi pitäny nostaa siitä, koska nyt kahvilan tarjoilijat luulevat että HÄN on ne siihen heittänyt.
tulimme kotiin ja sanoin tälle että ihan sama, tuskin ne edes servettejä maassa huomaavat, ja nyt kaverini suuttui ja kiukuttelee mulle. ei halunnut lähteä niitä enää poimimaakaan. en kestä! kuulostan pinnalliselta yms, mutta kaveri lähtee vasta ylihuomenna, ja kai jotenkin välit pitäs tässä korjata kun nukutaan samassa huoneessakin, ja toinen ei puhu paljon mitään mulle ja kiukuttelee??!
mielestäni kaveri on ihan tyhmä ja lapsellinen, ja en tiedä miksi jaoin tämän tänne, onko kenellekään mitään neuvoja asian suhteen tai jotain koska olen ihan hermoromahduksen partaalla!! en kestä enää.
kaveri ärsyttää
epätoivoinenihminen
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760