ihan oikeasti pakko hoitoon.

piytre

Lieksan sivuilla on näköjään ihan paihola kamaa olevia kirjoittelijoita. Minä luulisin et nää 6 vuotiaan tasolla olevat olisi parempi yhteyskunnan varoilla laittaa hoitoon. Niin voisivat keskustella aiheista esim. homoista, ripulista ja maahanmuuttajista kaikki yhdessä.

57

999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopullinenratkaisu

Parempi vaihtoehto näille olisi kyyditys kaatopaikalle. Kaivattaa heillä pitkä, syvä monttu ja täyttää se sitten sianpaskalla.

• fakta1

Sairaampia olette TE jotka innolla luette jokaisen ripuli -ja homojutun.

• fakta2
        fakta1 kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa, heh:)

• Anonyymi

Toiveesi saattaa pian toteutua! 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiveesi saattaa pian toteutua! 🤣

Kesä kun tulee ja lumet sulaa, niin alkaa ryssien hätistely, tai hässien rytistely metsissä.

• Anonyymi
        fakta1 kirjoitti:

toiseksi te-toimistot lakkauttaa ensimäisenä tehonta työllistämistä

• Anonyymi

Olet ihan oikeassa. Kaikki mainitsemasi suljettava laitokseen. Tulisi paljon halvemmaksikin, kun elättää vapailla markkinoilla.
      Sielläpä saisivat seukata keskenään ja puhua ja kirjoitella rakkaista aiheistaan ja asioistaan.

• Anonyymi

miettikäähän itse omia mielipiteitä

• Anonyymi

Mie luulen että täällä Suomi24 hengaa jotkut tietyt tyypit, jotka käy suoltamassa samaa kamaa jokaiseen foorumiosioon kun syystä tai toisesta muuta sisältöä elämässä ei oo (tai sitten lounastauot on hyvin pitkiä ja tylsiä). On meinaan tota samanlaista verbaalioksennusta muillakin alifoorumeilla ja kirjotustyyli on sama.

• Anonyymi

Ei Lieksassa pääse hoitoon ennen kuin vasta pakkohoitoon. Ja sitten kun viedään pakkohoitoon moititaan miksi et tullut hoitoon aikaisemmin vaikka on joka toinen viikko yrittänyt hoitoon ja on on kieltäydytty antamasta hoitoa Siun sote

• Anonyymi

Mene korpeen siellä ne muutkin mt potilaat ja työttömät lymyää katseilta piilossa.

• Anonyymi

Tosiaan mielenterveys potilaan häiriköi. On zuklisjunaa, on masaita,köffi,ja Tämä pahin vajakki: homopillu, ripuli, ja muut kylähullut, jallulehden sekopää. Laitos potilaita kaikki. Ovan sisäsiitoiseesta perheistä kaikki tyyni. Kertovat sekopäitten osuudesta Lieksan väestöstä. Yksi vajakki kertoo liksasta. Sehän on tili,joka maksetaan työstä. Ei raukka osaa edes kirjoittaa Lieksa.

• Anonyymi

lieskahomo masailespo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lieskahomo masailespo

Lukihäiriöisiä vajakkeja nuo kirjoittelijat on, ja niillä aivot on simpanssin tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukihäiriöisiä vajakkeja nuo kirjoittelijat on, ja niillä aivot on simpanssin tasolla.

kakkalespo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä simpanssit ovat paljon viisaimpia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kakkalespo

Ota läääkkeesi.

• Anonyymi

komopillu

• Anonyymi

Ottaisit ensin selvää nimittelystä vajakki. Olet kuitenkin niin tyhmä jotta et älyä. Sitä se sisäsiitosuus kohdallasi tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisit ensin selvää nimittelystä vajakki. Olet kuitenkin niin tyhmä jotta et älyä. Sitä se sisäsiitosuus kohdallasi tarkoittaa.

homo

• Anonyymi

Kun paihola lopetettiin niin lieksasta tehtiin itäsuomen hourusiirtola ja pöpileiri.

• Anonyymi

Hyvä meininki! 🥳🤪

• Anonyymi

Homoperse 🐷

• Anonyymi

Hauska tutustua Homoperse! Minä olen Erkki. Saanko kysyä, oletko sukua tuolle Homolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska tutustua Homoperse! Minä olen Erkki. Saanko kysyä, oletko sukua tuolle Homolle?

Homovaaran homoja taitaa olla Pippelikorvesta. Eli viekin suunnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jo on nimi rätkästy homoerkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jo on nimi rätkästy homoerkki

Oon pannu homoa

• Anonyymi

Tämä kannattaa tehdä dynaamisesti kun Lieksassa ollaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kannattaa tehdä dynaamisesti kun Lieksassa ollaan

Voimakas mielipide ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homovaaran homoja taitaa olla Pippelikorvesta. Eli viekin suunnalta.

Ai niin sieltä

• Anonyymi

Joku ehdotti pistetään monttuun ja sian paskaa päälle. Mistä Lieksasta saa sianpaskaa kun ei ole enään sikoja. Täytyy varmaan tuoda naapurikunnista mutta onko sielläkään ?
      Mene ja tiedä ?

• Anonyymi

Laitetaan työttömät packomaan, 9e päivä.

• Anonyymi

On niin paha sana joten ehdotan vastaisuudessa käytetään sanaa hunaja jota tulee meidän ja eläinten hanurista.
      Kaivetaan kuoppa ja peitetään hunajalla !
      Ei aiheuta niin paljon väristyksiä ja paljon kauniimmin sanottu.
      Sopisiko näin ?

• Anonyymi

Ei sopisi. Sopisiko, että saat nyt 6kk karenssia.
        t kelan pimut

• Anonyymi

Lieksa on melko normaali kylä. Ihmiset vaan maalaisina ovat vähän avoimempia, puheliaita ja suulaita. Alkoholi voi joskus värittää juttuja.
      Jos on homo ja gay pride toimintaa ei se ole keneltäkään pois. Tietääkseni homous on nykyään laissa sallittua eikä kuulu tautiluokitukseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen 66 v neitsyt, poikamies ja työtön.
      Hauskaa kirjoitella navan alapuolisia juttuja 🤠

• Anonyymi

minäkin haluan navan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minäkin haluan navan

..-tupsua

• Anonyymi

Haluan Lieksalaista impi piirakkaa 😏

• Anonyymi

Minä haluan juoda hupsus, pirccaa tai coopia

• Anonyymi

Yksinkertaiset ja asioita tuntemattomat ei vain kykene ymmärtämään mahtavia kirjallisia esityksiä!

• Anonyymi

Hyvä mielikuvitus on köyhän hyvä harrastus

• Anonyymi

Täällä tulee totuus paremmin julki kuin Lieksan Lehdessä

• Anonyymi
      UUSI

Lukekaa Juuan kirjoituksia.
      Siellä ne sekopäitä enemmän kuin missään maapallon kolkassa.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
      UUSI

Kommunikaatiopiuhat poikki ja 10 metriä korkea aita joka eristää koko periferian.
      Komeat isorintaiset tytöt tervetuloa Lieksaan loput jääkööt sinne. Miehiä ei tänne joten saavat keskenään touhuta Kiepin ympäristössä.

• Anonyymi
        UUSI

Lopetahan se asioiden vääristely, sillä palstan sisällön perusteella lieksalaiset aikamiespojat ei naisista edes kirjoittele, puhumattakaan että niitä lähelleen haluaisivat! Miehistä sen sijaan on loputon kysyntä!

• Anonyymi
      UUSI

Nyt tuli kiire saada työttömät pakkohoitoon! 🙋‍♂️

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      239
      45198
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25976
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      164
      10791
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9481
    7. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      9383
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8468
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe