Onko kellään suositella puuseppää portaiden ja vanhantyylisten ikkunoiden tekoon? Alue Uusimaa.
Hyvä puuseppä
14
7283
Vastaukset
- 50-luvun taloon
Joitakin ulkopokia pitäisi uusia ja lisäksi ulko-ovi on menossa vaihtoon. En kuitenkaan halua mdf-ovea, vaikka olis kuinka kestävä... Kunnon puuovi ja ikkunalla, semmonen pitäisi teettää. Onko kellään kokemusta tällaisesta, paljonko on puuseppä veloittanut?
- Puuseppä
joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa. - Nimetön
Puuseppä kirjoitti:
joka tekee ovia,ikkunoita,kalusteita,vois sanoa mitä vaan. Olen itse teettänyt hänellä ovia,ikkunoita,puutarhakalusteita,keittiö kaapistojen ovia.Hinta edullinen.
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Laitatko yhteystietoja osoitteeseen [email protected].
- Sari S
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei,
laitatko minullekin sen puusepän yhteystiedot!
e-mai:[email protected]. - ttttttt
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Moi, laitatko mullekin yhteystiedot, kiitos. [email protected]
- Pinsku
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Moi,
Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
laittaa sähköpostia osoitteeseen
[email protected] - Sari M
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei,
Olisin kovin kiinnostunut puusepän yhteystiedoista. Jos mahdollista, laitatko sposttini: [email protected]
t. SM - pauvin
Pinsku kirjoitti:
Moi,
Sinulla oli tiedossa hyvä puuseppä virosta.
Haluaisin teettää perheelleni vähän erikoisemman
ruokapöydän, mitä huonekalukaupat tarjoavat,
eli jos sinulta vielä löytyisi ne yhteystiedot
hänelle, niin kiitollisena otetaan vastaan, voit
laittaa sähköpostia osoitteeseen
[email protected]Hei, saisinko minäkin tämän kaverin osoitteen - ellei ole jo ylityöllistetty . Sähköpostiosoitteeni : [email protected]
- minnuli7
Puuseppä kirjoitti:
Puuseppä asuu Jogevalla Virossa,ollut Suomessakin 8 vuotta töissä aivan virallisesti.Nyt perustanut verstaan kotikonnuille.Jos asia kiinnostaa,voin antaa osoitteen ja voi tulla katsomaankin työn jälkeä Suomessakin.Kuljetus järjestyy tavaroille,samoin verstaaseen tutustuminen Virossa.Hei! Laittaistko minullekkin yhteistiedot virossa asuvasta puusepästä! [email protected] ,kiitos!
- Puuseppä
Itse olen elättänyt päätäni ja perhettäni puusepän töillä liki kolmekymmentä vuotta.
Sisäportaita rakentelen edelleen muutamia vuosittain ympäri maata.
Vanhatyylisiä ikkunoita en enää itse valmista, mutta tilanteesta riippuen olen niitäkin välittänyt.
Eli kyllä tekijöitä löytyy edelleenkin, vaikka tämä ei nykytrendien mukaan mikään "seksikäs" ala olekaan.- jugi222
Tässä olisi yhden puusepän s-posti, ei ole virolainen, mutta ovia kyllä osaa tehdä. Tilasin häneltä ulko-oven 1,5v sitten ja hyvin toimii vieläkin, ja on tiivis.
[email protected] - HUHHUH
Juu, kyllä SUOMESTAKIN löytyy todella päteviä puuseppiä mutta ostakaa toki virosta halvalla ja todetkaa sen jälkeen että halvalla ei saa hyvää. Huvittaa sinänsä itse alalla toimivana että vuosittain tulee useita puheluita että ostin virosta sitä ja tätä ja nyt niistä löytyy jos jonkinlaista vikaa että voisitteko korjata....
- Äijä hki
Kuhmoinen/Päijälä: Ruokolan Puu Oy on todellinen puuseppävirtuoosi.
Kädentaitajalta syntyy niin ikkunat, portaat kuin huonekalutkin.
Olen itse teetättänyt: ikkunat, wanhoja puukaiverrettuja ulko-ovia ja portaita.
Mies on varustettu taiteilijan sielulla ja luovilla käsillä.
Huonekalut ovat todellisia puusepän taidon-näytteitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003184600- 162236
- 1922066
- 1071466
- 771353
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2909Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756