Lammaslauman halutaan määkivän Redmondin tahdissa. Mutta tehoaako aivopesu ja markkinahypetys? Onko maailmassa riittävästi Windows-idiootteja tuhlaamaan taas rahansa "kaikkien aikojen parhaimpaan Windowsiin".
http://www.theregister.co.uk/2015/07/16/windows_10_the_stealth_browser_infiltration_plan/
" Yes, the bandwagon on the Windows 10 hype machine is trundling along, and its online followers are hailing its game-changing characteristics. Just look at the eye-catching Cortana digital assistant, and marvel at Edge – the new web browser that's the most standards-compliant effort ever to emerge from Redmond. "
Naurettava Win 10-hypetys ja öyhötys alkoi!
9
57
Vastaukset
- matolaatikko-sucks
Hyvä kommentti:
" The BSD, Linux and OSX users settle back, pass the popcorn and wait for the train crash.
Pure Entertainment awaits. A sure Box Office success. The Must See Summer Blockbuster.
This is a joke ok? " - Linuksilla_suuri_hätä
Jo nyt voidaan havaita tubutin-leirissä paniikkia! Ehkä syy on tämä sama:
https://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Vain reilu puolitoista prosenttia! Hätähän siinä tulee väkisinkin.....† - Stroganov
Windows-tubutinfaneilla onkin syytä panikoida kun uusista nettilaitteista (pc, tablet, älypuhelin, nettitv...) vain 15% käyttää Windows-käyttöjärjestelmää kun Linuxilla on 65% siivu.
Linux on syrjäyttänyt Windowsin kärkipaikalta. - Linuksilla_suuri_hätä
Hihihihihihhihihih...tubutin tuhoo.....†
- Linuks_GayKari
Hihihi hihihi hih....Oooohh....hih hih hih hih........†
- Linuksilla_suuri_hätä
Hyi, tuollaisia ei saa kirjoitella enää tänne......†
Varsinkin, kun on itse "sellainen".....†
- debianxfce
Hypetys onkin syynä miksi monet käyttävät windowsia tai maccia. Se on samanalaista kuin keskiajalla kristinuskon markkinointi ja idiootit seuraa. Teknisesti linux on paras tietokoneen käyttöjärjestelmä, 1. pointti on avoin lähdekoodi ja 2. pointti suuri linuxyhteisö joka tekee valmista kamaa loppukäyttäjille. Canonical, Gnome ja Kde tosin voitaisiin hadata samaan hautaan microsoftin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244