Lammaslauman halutaan määkivän Redmondin tahdissa. Mutta tehoaako aivopesu ja markkinahypetys? Onko maailmassa riittävästi Windows-idiootteja tuhlaamaan taas rahansa "kaikkien aikojen parhaimpaan Windowsiin".
http://www.theregister.co.uk/2015/07/16/windows_10_the_stealth_browser_infiltration_plan/
" Yes, the bandwagon on the Windows 10 hype machine is trundling along, and its online followers are hailing its game-changing characteristics. Just look at the eye-catching Cortana digital assistant, and marvel at Edge – the new web browser that's the most standards-compliant effort ever to emerge from Redmond. "
Naurettava Win 10-hypetys ja öyhötys alkoi!
9
81
Vastaukset
- matolaatikko-sucks
Hyvä kommentti:
" The BSD, Linux and OSX users settle back, pass the popcorn and wait for the train crash.
Pure Entertainment awaits. A sure Box Office success. The Must See Summer Blockbuster.
This is a joke ok? " - Linuksilla_suuri_hätä
Jo nyt voidaan havaita tubutin-leirissä paniikkia! Ehkä syy on tämä sama:
https://netmarketshare.com/operating-system-market-share.aspx?qprid=10&qpcustomd=0&qpct=6
Vain reilu puolitoista prosenttia! Hätähän siinä tulee väkisinkin.....† - Stroganov
Windows-tubutinfaneilla onkin syytä panikoida kun uusista nettilaitteista (pc, tablet, älypuhelin, nettitv...) vain 15% käyttää Windows-käyttöjärjestelmää kun Linuxilla on 65% siivu.
Linux on syrjäyttänyt Windowsin kärkipaikalta. - Linuksilla_suuri_hätä
Hihihihihihhihihih...tubutin tuhoo.....†
- Linuks_GayKari
Hihihi hihihi hih....Oooohh....hih hih hih hih........†
- Linuksilla_suuri_hätä
Hyi, tuollaisia ei saa kirjoitella enää tänne......†
Varsinkin, kun on itse "sellainen".....†
- debianxfce
Hypetys onkin syynä miksi monet käyttävät windowsia tai maccia. Se on samanalaista kuin keskiajalla kristinuskon markkinointi ja idiootit seuraa. Teknisesti linux on paras tietokoneen käyttöjärjestelmä, 1. pointti on avoin lähdekoodi ja 2. pointti suuri linuxyhteisö joka tekee valmista kamaa loppukäyttäjille. Canonical, Gnome ja Kde tosin voitaisiin hadata samaan hautaan microsoftin kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602