Krav maga on paras
Miks kaikki haukkuu krav magan harrastajia
5
121
Vastaukset
- Aikidouno
Krav maga on aivan perseestä. Ei niillä tekniikoilla tee mitään kun vastassa on kokenut aikidon osaaja.
- Missäjamilloin
aikidossa ei opeteta maa tekniikoita eikä potkuja ja lyöntejä päämärästeti.
- Jauho
Kaikilla lajillansa on vikansa olen harrastanut kamppailulajeja yli 20v aina tulee isompi ja vahvempi paremmin oppinut. Opetan tällä hetkellä kamppailulajeja ja kaikilla on kivaa, kunto kasvaa ja itseluottamus kasvaa mikä on todella hienoa. Itsesesuojelu on aikapaljon välttämistä menemistä sellaisiin paikkoihin missä voi sattua jotain, mutta ei kannata ruveta vainoharhaiseksi, esim miehielillä se on erillaista kuin naisilla. Opettele elmään rauhassa, mutta järki päässä. Tämä lause ei ole mitenkään provo, mutta Jenkeissä paras itsepuolustus on osta ase ja opetele käyttämämään sitä. Muistuttakoon tämä on Suomi täällä ei voi tehdä sellaista. Harrasta sinä kamppailulajeja ja pidä hauskaa!!
- mätkiskaboom
En minä ainakaan ole koskaan haukkunut. Eikös se perustu vastustajan eliminointiin mahdollisimman tehokkaasti ja nopeasti? -laiskana käytän mielummin asetta.
- capiche
jos on terve itsetunto, ei välitä mitä muut ajattelee.
huom. uhoaminen ei ole tervettä itsetuntoa.
eli hyvän ei tarvi retostella, riittää kun pysyy valppaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294