Tämä on sinulle

minulta

Rakas. Ihanaa,että olet olemassa. Ajatus sinusta saa hymyn huulille, vaikka ikävä onkin.
Luulen, että jälleennäkeminen sitten joskus on minun puoleltani aika tunteikas :)

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulleminulta

Kyllä se on minultakin tunteikas, jos olet minun hän!:) Ollut niin kamala ikävä sua!! Olet niin tärkeä mulle, ei aina voi sanoin ja muutenkaan oikein kuvailla miten tärkeä!! Vielä pitkä aika odottaa jälleen näkemistä, mutta ajatus sinusta Rakas antaa voimia!:) Se on ennemmän kuin ihanaa, että olet olemassa. <3 M->N.

• Hienoa

Ihanaa miten toinen jaksaa odottaa toista :) ja toisen näkemistä.

• Eijaksaenäätätä

No mitenköhän monta vuotta olette odottaneet ja mikä syy siihen odottamiseen mahtaa olla? Ehkä sen jotenkin ymmärtää, jos siihen on järkevä ja hyvä syy, mutta sellaista ei enää ymmärrä, jos alussa nähtiin parinkin viikon välein ja nyt ei edes parin kuukauden välein. Se toinen ihminen on muuttunut siksi viimeiseksi, jota tavataan vasta sitten, kun on sitä ylimääräistä aikaa eli toinen ei ole enää millään muotoa tärkeä elämässä ja kaikki se muu oma elämä on pistetty sen toisen edelle. Itse olen kyllästynyt juuri siihen odottamiseen ja olen ihan tarpeeksi joustanut sen toisen osapuolen vuoksi. Sellaisen ihmisen täytyy elää sinkkuna, jos ei ole aikaa omien menojen vuoksi sille toiselle ihmiselle, jota on olevinaan ikävä.

• avoinsydän

Kulkea polkua
      koskettaen poskea
      ruohomatto paljaiden
      jalkojen alla
      suojana kuusen oksat
      peittona sammalmatto
      kulkea rakkauden polkua
      antaa janoisille juomaa
      kapeaa polkua
      varmoin askelin
      hän on olemassa

• yxpmies

Tunteikas varmasti molemmin puolin. Silmät hikoilee jo pelkästä ajatuksesta :)

• pakkorientää

Hauska ajatus: silmät hikoilee.

• selvätsäännöt

Ei tule näkemisiä niin pitkään kun olet toisen oma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe