Jämsässä ruohonleikkaus

Mouses

Onko naapurivaltiossa, lahden tuolla puolen, tapana leikata nurmikkoa SUNNUNTAISIN, ensin kaksi tuntia, pientä persereiän kokoista tonttia,ja sen jälkeen toiset kaksi tuntia, ilmeisesti polttomoottori käyttöisellä trimmerillä.
Niin vituttaa kuunnella sen(jälkimmäisen) vinkumista, kun itsellä olisi se sunnuntai vapaa.Tosin onneksi on ollut niin paska kesä ettei kuistilla ole paljoa tarvinnut aikaa viettää.
Tämä trimmeri on tämän kesän tuotoksia.Se normi leikkuri on vielä ihan ok(vuosia, vuosia tämä sunnuntai traditio on toistunut normi leikkurin osalta`),mutta sitä vitun trimmerin ininää/vinkumista on tosi rasittavaa kuunnella.Tämä ihan ok naapuri on työtön kesäisin, miksi vitussa se ei voi tehdä näitä puutarhan hoito asioita ARKISIN???(onneksi talvi tulee)((Tällä suunnalla ruohonleikkuu sunnuntaisin sujuu parhaiten työttömiltä,eläkeläisiltä ja paperimiehiltä))
Nyt 19.7-15 sessio alkoi näköjään tuntia aikaisemmin eli kello 11 ja tätä paskaa riittää kello 15 asti.
Virittelin kompressorin ja vappupillin juuri äsken , kello 11.30.Ääni muistuttaa juuri sen trimmerin epämääräistä aaltoilevaa vinkumista.Nyt ei muuta kuin odottelemaan kello 15.00
Pari tuntia meinnaan "vingguttaa" tätä yhdistelmää naapurin ruohonleikuu session jälkeen, jos vain kompura ja pilli kestää.
Voi voi.Pari sadepisaraa ilmassa, sessio keskeytyi kello 12.01.
Mitä nyt?? kello 12.20, ei kuulu leikkureiden ääntä.Kusaisinko minne yöllä kotiin saapuessa?
Oon minäkin vitun tyhmä, kun tällaisia kyttään.Pistetään krapulan piikkiin.
Voi vitsi, sessio on ohi kello 12.26 .Ilmeisesti auringon puute ja pieni kesäsade teki tehtävänsä.
Ja eikun kuistille sohvalle nauttimaan kesäsunnuntaista.
Maassa maan tavalla.

0

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
        NATO
        720
        2590
      2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
        Maailman menoa
        342
        2213
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        26
        2042
      4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        19
        1906
      5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
        Ikävä
        58
        1638
      6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
        Ikävä
        12
        1172
      7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        1149
      8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
        Ikävä
        55
        1010
      9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
        Ikävä
        63
        995
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        2
        968
      Aihe