Ajattelin tässä vanhoilla päivillä etsiä netistä vanhaa tanssimuksiikkia ja vanhoja elokuvia. Onko tuo WinMX-ohjelma myös kiellettyjen listalla? Palstoja lukiessani olen saanut sen käsityksen, ettei tarvi jakaa tuolla ohjelmalla eli ei ole siis laitonta touhua? Haluasin tänne peräkamariin vähän elämää. Miten on laki-ihmiset? Vieräänkö mummoa linnasta linnaan?
OnkoWinMX-ohjelma myös laiton?
7
3323
Vastaukset
- valitettavasti
Kun imuroit jaat automaattisesti samat tiedostot myös muille.
ei se kyllä ihan niin mene.. se riippuu ihan siitä mitkä tiedostot olet laittanut jakoon ja minne olet laittanut ladatut tiedostot menemään..
- kiperää
Käyttääksesi WinMX:ää on sinun myös jaettava tiedostoja, koska suurimmalla osala osalla käyttäjistä on Leechhammer tai MXMonitor käytössä, jotka bannaavat ne, jotka eivät jaa mitään.
Mutta jos huolettaa, laita omia tiedostoja jakoon:) Digikuvia, digileffoja, laulunäytteitä; aivan sama. Vain tiedostojen koolla ja määrällä on merkitystä:)- egs
Itse en ainankaan ole koskaan winmx:llä jakanut tiedostoja ja hyvin on biisit latautuneet, välillä tosin hitaammin, mutta perille ovat tulleet.
- peikko
Ei ole kukaan kiinnostunut, jos vaikka jaatkin vanhaa. Röyhkein toiminta yritetään sulkea ensimmäisenä.
- mummo
Minäkään en ymmärrä näitä kiemuroita. Ostin tietokoneen vanhojen päivien iloksi. Mitäs tällä itseasiassa tekee? No voinhan minä tallentaa teeveestä tai radiosta ohjelmia. Voinhan minä niitäkin jakaa tutuille kiertoon? Tämä tietokone taitaakin olla nykyajan kyttäyslaitos? Kohta ne asetavat kamerat talon nurkalle, että kunta säästää terveydenhuollon menoissa. Näkevät milloin mummo ei ole enää elossa. Jakavat sitten imuroidun tallenteen eteenpäin?
Ottavat kai sitten talon nurkalla kiinni jos näkevät mulla videokasetin kyläreissulla. ei winMX ole laiton eikä tiedostojen jakaminen ole laitonta. vasta sitten se on laitonta jos jaat jotain johon jollain toisella on tekijänoikeudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9410603Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli702917Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202406- 1582089
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222057Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381991- 521956
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331888- 1031532
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411296