OnkoWinMX-ohjelma myös laiton?

mummo

Ajattelin tässä vanhoilla päivillä etsiä netistä vanhaa tanssimuksiikkia ja vanhoja elokuvia. Onko tuo WinMX-ohjelma myös kiellettyjen listalla? Palstoja lukiessani olen saanut sen käsityksen, ettei tarvi jakaa tuolla ohjelmalla eli ei ole siis laitonta touhua? Haluasin tänne peräkamariin vähän elämää. Miten on laki-ihmiset? Vieräänkö mummoa linnasta linnaan?

7

3323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

Kun imuroit jaat automaattisesti samat tiedostot myös muille.

• ei se kyllä ihan niin mene.. se riippuu ihan siitä mitkä tiedostot olet laittanut jakoon ja minne olet laittanut ladatut tiedostot menemään..

• kiperää

Käyttääksesi WinMX:ää on sinun myös jaettava tiedostoja, koska suurimmalla osala osalla käyttäjistä on Leechhammer tai MXMonitor käytössä, jotka bannaavat ne, jotka eivät jaa mitään.

Mutta jos huolettaa, laita omia tiedostoja jakoon:) Digikuvia, digileffoja, laulunäytteitä; aivan sama. Vain tiedostojen koolla ja määrällä on merkitystä:)

• egs

Itse en ainankaan ole koskaan winmx:llä jakanut tiedostoja ja hyvin on biisit latautuneet, välillä tosin hitaammin, mutta perille ovat tulleet.

• peikko

Ei ole kukaan kiinnostunut, jos vaikka jaatkin vanhaa. Röyhkein toiminta yritetään sulkea ensimmäisenä.

• mummo

Minäkään en ymmärrä näitä kiemuroita. Ostin tietokoneen vanhojen päivien iloksi. Mitäs tällä itseasiassa tekee? No voinhan minä tallentaa teeveestä tai radiosta ohjelmia. Voinhan minä niitäkin jakaa tutuille kiertoon? Tämä tietokone taitaakin olla nykyajan kyttäyslaitos? Kohta ne asetavat kamerat talon nurkalle, että kunta säästää terveydenhuollon menoissa. Näkevät milloin mummo ei ole enää elossa. Jakavat sitten imuroidun tallenteen eteenpäin?

Ottavat kai sitten talon nurkalla kiinni jos näkevät mulla videokasetin kyläreissulla.

• ei winMX ole laiton eikä tiedostojen jakaminen ole laitonta. vasta sitten se on laitonta jos jaat jotain johon jollain toisella on tekijänoikeudet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      2967
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      65
      2364
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2314
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1998
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1385
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13