Ensin pötköt paljaana makoilua-selfie:
https://instagram.com/p/5T_qJdlY3C/?taken-by=jasminmantylaofficial
...Sitten taas hehkutusta "sopimattomalla" sähköpostilla, josta tietysti taas kuva:
https://instagram.com/p/5UK0cIlY97/?taken-by=jasminmantylaofficial
Jassukka toistaa itseään
19
<50
Vastaukset
- Turun-Mies
Onkohan Woohoon revakin samalaista roikkomallia kuin utareet? Häppärit roikkuu kuin velhon hihat? Toivottavasti saamme vielä nähdä hyvällä kameralla otetun kuvan Woohoon ulkosynnyttimistä.
- minä_panisin
Kateellisten paskanjauhantaa!!!
- NoloudenPro
Pr-Jaska "ideoinut" taas vinkun voimalla?!?
- TurhaLuulo
Turhaa touhua, ei iltalehdet enää toista Jassun-tissit- juttua julkaise tänä kesänä.
Niinpä, mitenkähän on Jassulla huikka hallussa? Siitä asiasta ei ole kevään jälkeen mainittu enää mitään. - tyhjääjatylsää
Viimeisimmässä tissikuvassa kyllä näyttäisi silmät vähän harittavan.
Ottaakohan huikkaa, ja sitten innostuu postaamaan näitä kuvia?
Aika karu kohtalo, nainen yli 30v ja aina vaan junnaa samaa ja samaa. Ei mitään muuta sisältöä tai mielenkiinnon kohteita elämässä kuin oma naama ja tissit. Voi voi. - kaunista.on
Kaunis kuva tyylikkäästä kaunottaresta, Jasmin todella kuvauksellinen ja sensuelli.
- niinmua
Lösähtänyt täplänaama.
- Yellowfellow
Juurikin niin!
- Pelkättissitkokoelämäkö
Jassun facebookista:
"Boom (taas)! Siinä vaiheessa, kun mun blogitekstiä on päivän aikana luettu yli 38000 kertaa, olen sanaton. Ja kiitollinen. Rakastan kirjoittaa, oli aihe sitten mikä tahansa, se on ollut aina yksi suosikkijutuistani. Ja jos tissit aiheena tuo ne lukijat luokseni, niin olkoon!
Tosi hyvä päivä, kiitos BlogBookin mahtavat seuraajat ja lukijat! Pusssss!!!
#blogbook #munblogi #kiitos #lukijat
xxx — ilahtunut."
Jassulla ei ole muuta kun löysät, pitkät imettimet, joilla sai suuren huomion. Nyt kuvittelee olevansa suurikin stara. Suuri on fyysisesti juu, mutta pään sisältö kun tyhjää vain humisee, niin ei sillä kauaa mielenkiintoa ylläpidä.
Peräkammareiden pojat yllyttävät teiniasteelle jäänyttä työkyvytöntä (?) lokkia esittelemään löysää kroppaansa, ja Jassuhan menee halpaan. Myötähäpeä on melkoinen tuon äidin prinsessan touhuja seuratessa.- Huo_kaus
Myötähäpeä on juurikin se sana. Mutta nythän pitää laittaa pötköä pesään, takoa kun rauta on kuuma. Vai onko?
Kun katselee muiden ns. tissityrkkyjen somekuvitusta elämästään, niin täytyy todeta että Jazzuli on kyllä valovuosien päässä... Huipentumana ehkä kasarikuntopyörä ja lakanaton Jysk-runkopatja. - cvbcvbcvb
Taitaa olla teikällä ihailijat vähissä kuitenkin.
- surkiaelo
Koko kesä ollut pelkkää oman naaman/tissien/perseen kuvaamista nettiin.
On yksitoikkoista elämää. Ei mitään elämisen meininkiä, ei niin yhtikäs mitään. - PimpeliPompelis
Tissit, perse, reidet, haloo jaska: kaikilla on ne!
- TienestitTisseillä
Mut useimmilla on muuta myytävää ja elinkeinoa kuin ne!
- tuunkolesbohäihinne
Ei ole ainoa joka toistaa ;) Täälläkin eräs Suomi 24 :ssa eräs postailee päivittäin samaa juttua. Jasminin tissit, Jasmin sitä Jasmin tätä , rakkaudesta se hevonenkin potkii ;)
- ItsePetosJaska
Myötähäpeästä. Älä muusta unta näe.
- tuunlesbohäihinne
Turhaan kiellät tunteesi.Helpottaa kun tuut ulos kaapista, mutta hei ei hullumpi valinta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2805411- 704996
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484116- 513830
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413428
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv672958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232698