Tapahtui viime kesänä olin vuokrannut mökin viikoksi. Mökillä sitten kalastelin veneilin saunoin uin mitä nyt mökillä tehdään. Se oli torstai kun kun samoilin metsikössä ja vastaan tuli Mikko. Mikko oli nuori 18 vuotias kaunis hoikka poika. Mikko oli tullut vanhempiensa kanssa mökille vastahakoisesti.
Kysyin Mikolta että maistuiskos kalja? Mulla on jääkaapissa. Siitä sitten mentiin mun mökille kaljalle Mikko sanoi että olisi halunnut jäädä kaupunkiin mutta vanhemmat oli käskenyt mökille. Siinä jutellessa silmäilin Mikon nuorta hoikkaa juoksijan vartaloa. Kiinteät käsivarret ja jalat litteä vatsa hennot viiksikarvat nenän alla sai housuissani pullistamaan. Mikon kiinteä pieni pylly oli haluttava. Kysyin Mikolta. Onko sulla tyttöystävää? Mikko vastasi ettei ole. Sitten heti perään kysyin entä onko poikaystävää. Ei sanoi Mikko.
Sitten siinä oteltiin kaljaa ja kuunneltiin musiikkia. Aina välällä lähentelin ja koskettelin Mikkoa. Mikko vaan hymyili ujosti. Sitten kysyin että haluaisitko suihinoton? Mikko vastasi myöntävästi. Laskin mikon vaaleat shortsit alas ja menin polvilleni Mikon eteen. Otin Mikon jo kovan 15cm kauniin kalun suuhuni . Mikko alkoi hengittään raskaasti toinen käsi mun hiuksissa ja toinen mun olkapäällä. Imin Mikon kalua ja samalla kourin ihanaa paljasta pyllyä johon olisin halunnut upottaa kyrpäni. Mikon roikkuvat kivekset heilui kun imin ahnaasti tuota ihanaa meisseliä. Huomasin että Mikko on tulossa samassa lämmin ja paksu sperma täytti suuni. Nielin minkä kerkisin Mikon voihkiessa orgasmin kourissa. Kyrpä pääsi hetkeksi suustani ja sain kasvoilleni Mikon siementä. Mikko lässähti nojatulille uupuneena ja tyytyväisenä. Minä nielin loput spermat ja pyyhin kasvot. Loppuviikko meni Mikon paineiden purkuhommissa. Mikko ei antanut panna eikä suostunut muuhunkaan. Se ei haitannut minua sain hyväillä Mikon vartaloa ja imeä kivekset tyhjiksi se riitti.
mökkimuisto
viisikymppineen
3
2049
Vastaukset
- siltsinpoika
Oksettaa juttu. Hyi saata na.
- Oletmulkku
Oksenna sinä vaan, mulkku.
On se mahtavaa imeä nuoren miehen kullia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079193
- 936950
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355816Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665593- 553611
- 503425
- 513233
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573232- 562992