Hertz munchen airport

Maijajateemu

Vuokrasimme 12.7.2015 Hertzilta Munchenista lentokentältä Opel Mokka -merkkisen auton. Autossa oli oikealla puolella molemmissa ovissa naarmuja ja painauma ja näistä oli merkinnät saamissamme papereissa. Otimme kattavat kuvat autosta ja vauriosta ennen auton vastaanottamista. Menimme näyttämään vauriota Herzin työntekijälle ja hän sanoi, että merkinnät ovat ok.

Palauttaessamme autoa täysin vuokrausta edeltäneessä kunnossa 19.7.2015 vuokra-autojen vastaanoton työntekijä sanoi, että papereissa oli merkinnät naarmuista, muttei lommosta, eikä uskonut, että lommot eivät olisi meidän aiheuttamiamme. Näytimme hänelle ennen vuokrausta ottamamme kuvat vauriosta tuloksetta.

Hän ohjasi meidän Hertzin tiskille lentokentälle selvittelemään asiaa lisää. Tiskillä työntekijä sanoi ennen ja jälkeen kuvat nähtyään, että meidän olisi kannattanut ottaa täysi vakuutus, koska jos sitä ei ole, aina keksitään jotain laskutettavaa.

Ei olisi mikään ongelma maksaa vaurioista, jos olisimme ne oikeasti aiheuttaneet, mutta selvän systemaattisen huijauksen kohteeksi joutuminen tuntuu ikävältä.

3

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automiekkonen

      Samanlainen kokemus Frankfurtin kentällä, Hertz rahastaa vanhoista pikkuvaurioista, en suosittele kyseistä firmaa.

    • baanatkutsuu

      Tuttua peruskauraa. Tämä on ihan tavallista ulkomailla ja ulkomaalaisen turistin kohdalla. Kaikkea yritetään, vanhoja kenties jo kerran korvattuja vaurioita yritetään maksattaa uudestaan tai sitten pelkästään kokeillaan onko asiakas huijattavaissa. Suomessa olen vuokrannut auton alle kymmenen kertaa ja aina on hoitunut ongelmitta. Mutta ulkomailla aina on saanut huomauttaa jostain puutteesta etukäteen tai jälkikäteen kiistellä jostain pikkujutusta. Silti eivät ole onnistuneet laskuttamaan ylimääräistä sillä olen kielitaitoinen ja sinnikäs. Nykyään otan aina täydet vakuutukset koska en jaksa kinata enää.

    • Näinmeillä

      Riitauta asia ja jätä maksamatta. Näin tein itse Berliinissä Aviksen kautta.

      Asia ei oiennut valituksista huolimatta - mutta koska olin maksanut luottokortilla, niin reklamoin luottokorttiyhtiötä asiasta ja kielsin maksamasta. Jotain äninää sieltä luottokorttifirmasta käsin tuli että "Avis luotettava firma yada yada miten voit reklamoida" mutta selostin tilanteen, että "olkoon vaan teidän mielestänne mitä lystää mutta kun minua yritetään kusettaa niin silloin minä keskeytän maksun niin kauan aikaa kun asiaa selvitetään".

      Ei ole vielä tähän päivään mennessä asiaan selvyyttä tullut - mutta en kyllä maksanut autostakaan pennin jeniä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe