Kyllä nolotti katsoa tv:stä moisia eliittikisoja, muutama hullu osanottaja. Goodbye kisat lapinlahdella, se siitä kalliista mondoareenasta vai eikö ollut maksaa kilpailijoille tarpeeksi niin eivät tulleet. seli seli selitykset sitten sikseen.
Olipa eliittikisat...
7
114
Vastaukset
- vernes
Vähän nolotti minuakin. Olin paikan päällä. Toimitsijana. Yleareenasta piti kisa lopulta katsoa.
Mutta taas toisekseen kun tietää, kuinka monta työtuntia kisa-aktiiviit tekivät ja kuinka monta tuntia tekivät ne, jotka hommaan panostavat omaa vapaa-aikaansa, oli tämänkertainen kekkeri silti ihan kelposuoritus. YLE sanoo joka vuosi oman sanansa, SUL omansa, kilpailijat kiukkuilevat sen minkä ehtivät, mutta seura tekee siinä välissä minkä voi. Ja aika paljon tekee...
Yleisömäärä taisi jäädä tänä vuonna aika pieneksi, mutta on siellä taustatyötä takuuvarmasti tehty. Suhdanteet heiluvat. - muuallevaan
Toinen tappio taas "asuntomessut"....Tavoite 10000 kävijää, tulos vain 3000.Ketäpä tuppukylä kiinnostaa nykypäivänä......?
Suuruuden hulluja ovat lapparilaiset kuvitelmineen.- 5987264
Minä purskahdin nauruun kun luin että asuntomessut lapinlahdella. Mainostetiinkohan noita missään ja millä rahalla? Kuka tänä päivänä uskaltaa rakentaa syrjäseudulle vaikka olisikin ison raitin varrella. Tai ylipäätään kenellä on varaa ja uskallusta rakentaa kun työtön voit olla huomenna. No saipahan joku ideansa läpi, paljonkohan se teki persnettoa kunnalle.
- villelivalleli
Mutta tekevätkö täällä valittajat mitään tuollaisten tapahtumien onnistumiseksi? Eivät. Istuvat sohvallaan ja arvostelevat muiden aikaansaamisia. Kuvittelevat asioita, jotka olisivat (ehkä) oikeasti tavoitettavissa?
Ensimmäisessä tapahtumassa 3800 ja toisessa 3000. Ei ollenkaan huonosti tällä kylällä.
Oliko sssssssssss ja muuallevaan kummassakaan paikalla? Lievästi epäilen.- maksantarpewksi
Ainakinin maksan veroni tähän paskakuntaan, toisin kuin eräät vapaaehtoiset vapaa matkustajat, joilla tuskin mitään tuloja joista verotuöpja kunnalle koostuisi!!!!
- arvoa
Olen seurannut monenlaisia urheilutapahtumia ja sen perusteella luku 3000 on todella yläkanttiin. Todellinen määrä on mielestäni lähempänä 2000 kuin 2500. Miksi ei koskaan ilmoiteta oikeita lukuja? Varmaankin talkoooporukalle pettymys kun tehdään paljon ilmaistunteja pienen osallistuja määrän takia, myös Urheiluliiton tulisi kantaa kortensa kekoon.
- haastattelutlukenut
arvoa kirjoitti:
Olen seurannut monenlaisia urheilutapahtumia ja sen perusteella luku 3000 on todella yläkanttiin. Todellinen määrä on mielestäni lähempänä 2000 kuin 2500. Miksi ei koskaan ilmoiteta oikeita lukuja? Varmaankin talkoooporukalle pettymys kun tehdään paljon ilmaistunteja pienen osallistuja määrän takia, myös Urheiluliiton tulisi kantaa kortensa kekoon.
3000 oli siis Alapitkän asuntonäyttelyn kävijämäärä,odotetun 10000 kävijän sijaan.Näin siis päivän lehdessä kerrottiin.
Eliittikisoissakin ollut katsojia odotettua vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618