tuhoamisessa eikä nukutuksi saa.
ajatukset itsensä
16
<50
Vastaukset
- LämpöäSinulle
Hyvä ihminen, olet liian arvokas itsesi tuhoamiseen. Jokainen meistä ansaitsee elämän. Tottakai välillä elämä koettelee ja heittää härän pyllyä, mutta niiden yli on vain taisteltava. Kyllä elämä kantaa. Pidä huoli itsestäsi. Aurinko oikeasti paistaa myös risukasaan
- sellaista
Elämä on jatkuvaa ahdistumista ja pelkoa minulle.
- mieleltäsairasolen
Itse ainakin syleilen omaa ahdistustani ja kohtaan pelkoni. Ei ne ole kuin tunteita, ne häviää kun ne kohtaa. Vapaus tavoitteena elämän.
- sellaista
Olen täysin yhdentekevä ja olematon.
- mieleltäsairasolen
Itse olen myös yhdentekevä ja olematon, ja tykkään olla semmonen, kun en muutakaan voi. Saa olla ainakin omassa rauhassa ja puuhastella mitä itselle mieleen juolahtaa eikä ole mitään väliä muiden mielipiteillä. :)
- Mkjhygb
Se on vaan sinun luomasi laulu omassa päässäsi. Kukaan ympärilläsi oleva ei ajattele sinusta noin! Vai ajatteletko itse jostakin noin?
Sinun pitää vahvistua ja alkaa luomaan itsestäsi hyviä ajatuksia. Nyt menet 10 x päivässä peilin eteen ja sanot itsellesi, rakastan sinua, olen hyvä ja hymyilet. - mieleltäsairasolen
En rupee valehtelemaan itelle noin rankasti.
- joskaipaavälittämistä
mieleltäsairasolen kirjoitti:
En rupee valehtelemaan itelle noin rankasti.
Jos on täysin yhdentekevä aina kaikille muille kenestä itse välittää niin ymmärrän kyllä aloittajaa. Eikä se silloin tarkoita sitä mitä sinä yrität viesteillä sanoa.
- mieleltänisairasolen
Tätähän minä tarkoitan juuri.
- Mjhggvh
Nyt hus pois moiset ajatukset. Lämmin halaus ja nukkumaan. Huomenna heräät pirteänä uuteen aamuun ja päivä päivältä jaksat paremmin. Sinulla on vielä paljon annettavaa.
- sellaista
Olen täydellisen yksin, kasvi jolle kukaan ei anna että eikä valoa.
- mieleltänisairasolen
Itse ainakin saan raanasta vettä jolla voin itseäni virvoittaa ja kun verhot vedän ikkunoiden edestä niin saan valoa.
- jajuovettä
Itsensä tuhoaminen loppuu kun lakkaa tupakoimasta ja alkoilemasta, aloittaa terveet elämäntavat ja opettelee elämään ja olemaan yksin
- Iidajlcfjk
Lähde uskon tielle.
- Kultamuruselle
Mitä täältä luenkaan. Nyt lopetat. Olet rakastettu!
- ajatmuuttuu
Sulle mietittäväksi: jos olisin uskaltanut viedä tuollaiset mietteet käytännössä loppuun kun oli se aika, ei minulla olisi nyt elämässäni jotain uutta kaikista arvokkainta. Enkä puhu nyt ihmisestä vaan jostain mitä löysin itsestäni. Ja mikä auttaa seuraavien karikoiden yli helpommin, vie sen ahdistuksen pois. Mulla ei vain ollut keinoja mutta nyt on.
Päivä kerrallaan sulle nyt. Voit olla jo huomenna iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386