unilin eevi-maria

tiedonjanoinen9

Onko kellään kokemusta? Selvännäkiä ja meedio kyseessä. On kuulema maamme kokeneimpia.

52

5048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustatästä

      Kokeilin soittaa. Ainakin minulta kalasteli ja kyseli vaan. Lopuksi päätin puhelun aika lyhyeen.

      • tiedonjanoinen9

        okei. eevi on enemmän meedio kun selvännäkiä tai niin hän ainakin minulle kertoi.


      • Zhau
        tiedonjanoinen9 kirjoitti:

        okei. eevi on enemmän meedio kun selvännäkiä tai niin hän ainakin minulle kertoi.

        no sittenhän se on kyvykkäämpi mitä selvänäkijä :) Mitäs se kertoi sulle, päätteleppä hieman pidemmälle sitä mitä hän TODELLA kertoi sinulle ja miten tarkkaan ;)


      • Asiaanvähänperehtynyt

        Selvänäkijä on kyvykkäämpi kuin meedio. Meediot arvailee vähän sieltä tänne päin


      • idioottejakylon
        Zhau kirjoitti:

        no sittenhän se on kyvykkäämpi mitä selvänäkijä :) Mitäs se kertoi sulle, päätteleppä hieman pidemmälle sitä mitä hän TODELLA kertoi sinulle ja miten tarkkaan ;)

        mitä se sulle kuuluu mitä on toiselle ennustanut?


    • pläähhhh

      Jos kerran on maamme kokeneimpia, pitäisi olla tunnettukin:) Saahan sitä tekaistulla nimellä esittää vaikka mitä.

      • unienkeli

        Eevi-Maria ei todellakaan ole meedio,eikä oikea näkijä,on vain ennustaja.
        Kuka tahansa voi olla ennustaja.Riittää,kun osaa kortteja pöytään lätkiä ja puhua......


    • Zhau

      Jos nyt ajatellaan, että on Unilin listoille viimeksi tulleita keväällä niin ei hänellä kokemusta alalta ole ihan sitä mitä siellä on kirjoiteltu.. kannattaa hiukan ehkä miettiä kenellä on kokemusta ja kenellä ei ja kuka näkee oikeasti ja kuka ei.. ei varmaan kannata kauheasti maksullisilta kysellä kun siitä tulee hyvä hinta selvänäkijälle mutta mitä jää käteen.. se on sitten ehkä vähän eri juttu se. Harkintaa kannattaa käyttää kun ne asiat tapahtuu ilman selvänäkijälle soittamista jos ovat tapahtuakseen.. kohtalo kun on ne asiat mitä me itse tehdään olemalla kontaktissa ihmisiin jne :)

      • soitin

        Minusta hän vaikuttaa todella aidolta näkijältä. Kyseli kyllä jonkun verran mutta ei mielestäni kuitenkaan liikoja, jotkut keille soittelen saattavat kysellä ihan tolkuttomasti. Puhuu kyllä aika paljon mutta tuntuu että puhuu juuri siksi että on hyvin intuitiivisesti asiassa kiinni. Koen kyllä selvästi milloin kysymyksessä on aito näkijä. Hän on minusta sellainen.


      • Ihanaeevi
        soitin kirjoitti:

        Minusta hän vaikuttaa todella aidolta näkijältä. Kyseli kyllä jonkun verran mutta ei mielestäni kuitenkaan liikoja, jotkut keille soittelen saattavat kysellä ihan tolkuttomasti. Puhuu kyllä aika paljon mutta tuntuu että puhuu juuri siksi että on hyvin intuitiivisesti asiassa kiinni. Koen kyllä selvästi milloin kysymyksessä on aito näkijä. Hän on minusta sellainen.

        Sama homma. Vaikuttaa että hommansa osaa. Oikeen rempsee vanhempi nainen! :)


      • Asiaanvähänperehtynyt
        soitin kirjoitti:

        Minusta hän vaikuttaa todella aidolta näkijältä. Kyseli kyllä jonkun verran mutta ei mielestäni kuitenkaan liikoja, jotkut keille soittelen saattavat kysellä ihan tolkuttomasti. Puhuu kyllä aika paljon mutta tuntuu että puhuu juuri siksi että on hyvin intuitiivisesti asiassa kiinni. Koen kyllä selvästi milloin kysymyksessä on aito näkijä. Hän on minusta sellainen.

        Näkijän pitäisi nähdä kyselemättä mitään. Meediot taas...


      • pöntössäpörisöö
        soitin kirjoitti:

        Minusta hän vaikuttaa todella aidolta näkijältä. Kyseli kyllä jonkun verran mutta ei mielestäni kuitenkaan liikoja, jotkut keille soittelen saattavat kysellä ihan tolkuttomasti. Puhuu kyllä aika paljon mutta tuntuu että puhuu juuri siksi että on hyvin intuitiivisesti asiassa kiinni. Koen kyllä selvästi milloin kysymyksessä on aito näkijä. Hän on minusta sellainen.

        voi vitun uunot ettekö te tajua että rahaa ne kaikki vain haluaa kuka vaan osaa suoltaa paskaa suustansa ja te heikko älyiset kinastelette kuka on paras paskan jauhaja.en tiedä onko muuallaa näin höynäytettäviä ihmisiä kuin täällä suomessa.


    • kokkolalain

      Toiminut aikaisemmin Elisa nimellä.

    • soitellut

      Minulme nähnyt jonkin verran. Ystävälleni melko tarkkaan. Helposti lähtee kertoilemaan muita juttuja, mitä kannattaa seurata. Minuutit juoksee sunkelaan. Rempseä puhetyyli hämää. Ei huono, huonompiakin kyllä löytyy. Onko mahdollista ettei näe kaikille.

    • matti.k-k

      kellään kokemusta marja huovisesta

      • einiintyytyväinen

        sen verran on, ettei voi mitään negatiivista kirjoittaa hänestä tai tulee jotain ihme kommentteja ja haukkuja perään. Eli sekopäistä touhua.


    • Humpuukia, sanoisin. Mutta jos on liikaa rahaa annettavaksi huijareille niin se on jokaisen oma asia.

    • soitellut

      Hei kaikki!


      Tietääkö kukaan mihin Unilin Linda on "hävinnyt"?
      Hän oli vuosia luottonäkijäni.

      • Epäilys

        Olisko vaihtanu nimeään?


      • Zhau

        Ehkä syynä se, ettemme ole soitelleet Lindalle joten siksi lopetellut työt, toivon mukaan ei ole sairastunut tms. Hän oli mukava, kannustava. Hän oli minusta suora eikä pitkittänyt turhaan koskaan puhelua.


      • takaapätuupattu

        joo lähti ruottihin huoraksi


      • Anonyymi
        Zhau kirjoitti:

        Ehkä syynä se, ettemme ole soitelleet Lindalle joten siksi lopetellut työt, toivon mukaan ei ole sairastunut tms. Hän oli mukava, kannustava. Hän oli minusta suora eikä pitkittänyt turhaan koskaan puhelua.

        Unilin listoilta on lähtenyt 3 ihanaa ihmistä sydäninfarktien takia,ensin pitkä sairausloma ja sen jälkeen kun on työkunnossa niin tulee potkut


    • Zhau

      Mä soitin hänelle lyhyen puhelun, näkee auroina ihmiset, minusta oli totta mitä puhui nykyhetken miehistä mutta tulevista en mene takuuseen kun ei ainakaan vielä ole tapahtunut mutta hiljattain soitin joten katsellaan mitä tapahtuu vai tapahtuuko mittään.

      • Mariskal

        Jos miettii noita tummia ja vaaleita miehiä on joka puolella niin onhan sitä helppoa puhua ihan mitä vaan KUN vastapää uskoo sen. Minulta tuo Eevis kysyi ollaanko me puhuttu? Eikös se kerro jotain..
        Hyvät rahat noi puhelinselvänäkijät tienaa siitä, että puhuvat ainakin tuolla Unilissa ja Astral-TVssä asioita joita ei sit kuitenkaan tapahdu. Hyvin näkevät ajatuskäyrän mutta tulevaisuutta mun mielestä eivät.


    • Soittanutusein

      Minulle Eevi on nähnyt ainakin muutaman semmoisen paikkansa pitävän asian joita ei olisi voinut muuten mitenkään tietää. Rempseä tyyli joo mutta muutamalle muullekin soittaneena ainakin minä uskon ihan oikeaksi näkijäksi.

    • tuulukka

      Unilissa Eevi-Maria- nimellä työskentelevä henkilö ei todellakaan ole minkäänlainen oikea näkijä, vaan aivan keskiverto eläkeläismummo. Hän kyselee ja nauraa jälkeen päin soittajien hölmöyttä, koska saa ihmiset kertomaan itse asiat. Mielellään kertoo mm. koiristaan ja saa sitenkin ajan kulumaan. Meedio-tarinaa kertoilee huumeisiin kuolleen poikansa yhteydessä, ei ole "minkään valtakunnan" meedio tosiaankaan. Tupakkaa polttelee puhuessaan.
      Tuttavilleen kertoilee, kuinka hän pitää soittajat koukussa keksimällä mm. puolison tai vastaavan uskottomuudesta tai lähipiirissä vaikuttavasta, soittajasta ilkeitä puhuvasta henkilöstä. E-M on kyllä taitava kehittelemään tarinoita ja vedättämään.
      Hän on toiminut lukuisilla nimillä jo vuosikausia (vuosikymmeniäkin).
      Kerron tämän, koska koen myötätuntoa hänen koukuttamiaan ja rahansa tyhjään pistäviä ihmisiä kohtaan. Nimittäin oikeitakin näkijöitä on oikeasti olemassa, mutta en tässä mainitse heistä.
      Eevi-Maria- nimellä toimivasta henkilöstä minulla on tietoa, koska olen vuosia asunut lähipaikkakunnalla ja hän on täälläkin tunnettu näistä kertomistani asioista.

    • Nominusta

      Eevi ainakin minulle näki tarkasti esim.sen miten minun tunteeni olivat sillä hetkellä yhtä ihmistä kohtaan.sitä ei voinut arvata mitenkään kun ei ollut mikään " olen niin rakastunut " juttu. Eli lottovoitto arvata niin hyvin.
      Samoin näki toisen ihan muun ihmisen tulleen lähipiirin ja kuvaili hänen elämäntilanteen sa. Samaten asia mitä ei voi arvata.

    • Vakuuttunut2016

      Löysin tämän vanhan ketjun ja soitin kyseiselle näkijälle☺mulle näki kyllä semmoisia asioita mitä ei voi millään arvata..todella vakuuttava!saa nähdä miten tuleva menee mutta jo tapahtuneet asiat meni ihan nappiin☺

    • EMSALLIOU

      Voi hyvät immeiset; te luotte omat kohtalomma iha ihte... "Sitä saa mitä tillaa".
      Varaappa ny aika "näkijältä" ja sun puh.no/@ jää sille tiettoon, sithe se ehtii susta asioita nethistä
      etukättee ja sie luulet "et kylläpä ties tarkkaan" ja oot koukusa... Jokkaanen saa heittöö rahonsa minne lysthää, mut mie en antais humpuuhkiveikoille... Itekki ossoisin heitää läppää ja ilimaseksi oon semmosta joskus heithännykki itheni huviksi ja vaikutti osuvan nappiin... ei tarvihe kuin elämänkokemusta ja hyvvee psykoloogista silimää, niin moni on täysi höynähytehtävis... Mut mie en ruppeis sillä rahostoon; se ei oo oikein. Kunki pittöö vaan ellää ja uskoa iha ommaa ihteensä.
      Toivohtavasti kaihkilla on kaverieta, joihren kaa voi turista elämän illot ja surrut, ehtei tarvi humpuuhkiveikoja elättöö..

      • tiedämpäsvaan

        Kuuleppas nyt kaikki tietävä. Puhelinennustaja EI tiedä asiakkaasta mitään etukäteen eikä kyllä googleta. puhelut kestäisi ihan mielettömästi jos sitä matti meikäläistä aletaan googlen kautta hakemaan. Haeppa vaikka ittes niin paljonko tietoa löydät. ja hei opettele tuo suomenkieli, vaikka voi murteita puhua niin samallailla opetetaan kaikille kirjoittamaan, vai yritätäkö vaan hämätä? Lään heitto ainakin täällä päin suomea tarkoittaa vitsiä.


      • tieämpäsvaan
        tiedämpäsvaan kirjoitti:

        Kuuleppas nyt kaikki tietävä. Puhelinennustaja EI tiedä asiakkaasta mitään etukäteen eikä kyllä googleta. puhelut kestäisi ihan mielettömästi jos sitä matti meikäläistä aletaan googlen kautta hakemaan. Haeppa vaikka ittes niin paljonko tietoa löydät. ja hei opettele tuo suomenkieli, vaikka voi murteita puhua niin samallailla opetetaan kaikille kirjoittamaan, vai yritätäkö vaan hämätä? Lään heitto ainakin täällä päin suomea tarkoittaa vitsiä.

        siis läpän heitto


    • Positiivistameininkiä

      Ompas taas oikein positiivista energiaa tässäkin ketjussa. Huhhuh! Voisitte vähän miettiä miten asioista tänne kirjoittelette. Kokemuksetkin voi kertoa monella eri tyylillä....

    • Eevinäkee

      Mulle Eevi nähnyt hyvin. Muutamalla muulla meni ihan metsään.

    • EIEEVIKSELLE

      Nominusta: jokainen hiukankin vanhempi ihminen osaa lukea toisen energioita, kuulee onko rakastunut ja miten.. ei se ole vaikeaa. Mä en pidä selvänäkemisenä sitä, että soitan selvänäkijälle ja hän kertoo minulle asioita joita minulle lähitulevaisuudessa tapahtuu. Siis kun kysyn seuraavasta työpaikasta, niin en oleta kuulevani työhaastattelusta, vaan työstä minkä tulen saamaan. Tai kun kysyn rakkausasioista niin en halua miestä jolle hänen pitää lähettää energiaa jotta asia etenee.. selvänäkijä tutkii asiaa ja kertoo näkemyksensä, ei liirumlaarumia sieltä ja täältä millä ei ole mitään merkitystä sen kysytyn asian kanssa. Minä maksan siitä.

      Summasummarum: miksi sun pitää soittaa sen vuoksi selvänäkijälle, että hän kertoo sinulle, että sinä olet rakastunut ? Tai siitä, että lähipiiriin tulee ihminen joka on samassa elämäntilanteessa kun ainahan niitä on kun niihin kiinnittää huomionsa.. Maksat siitä 30-100€, kannattaako ? Siis olisiko hyvä kyseenalaistaa, millaista vastinetta saat oikeasti rahoillesi.

      Soitin pari kertaa hänelle vain todetakseni, että hän valehtelee, on uusi mies ollut monta kymmentä vuotta, uskotteko oikeasti, että hänellä on mies kun on langalla aamusta iltaan 24/7 tyyliin? Mummo on kova keksimään tarinoita, pitääkseen sinut langalla, siitä hänen kohdallaan on kyse. Mulle tuli lähinnä mieleen, että on mustalaiseukko, puheli ihan siihen tapaan.
      Hän on mielestään suomen kuuluisimpia rakkausmeedioita, siis kertoo sivuilla, totuus on kuitenkin se, että kuulin pelkkiä vakiolauseita, kertoi miehestä, että on yrittäjä ja, sitä molemmilla kerroilla muisti sanoa, että hänellä on näkö tuonne 2 vuoden päähän, että kyllä tuo tapahtuu. Ja kyllä, kysyy ikää ja nimeä, sekä ollaanko me jo puhuttu? Miksi?
      No ei tapahtunut vuonna 2015, eikä ole tapahtunut niin mitäs luulisitte, onko hänellä näkö tuonne 2 vuoden päähän.. halusi laittaa miehelle rakkausenergiaa ja mitä seurasi, pelkkää huonoa energiaa. Miksi jollekin pitäisi lähettää rakkausenergiaa, en sanonut siihen mitään mutta jälkeenpäin kielsin enää lähettämästä niin suuttui ja alkoi haukkua, en suosittele häntä.

      Unilissa on oikeita asiallisia näkijöitä, jotka eivät valehtele tienatakseen leipäänsä eivätkä myöskään keksi tarinoita muiden soittajien kertomuksista koska Unilin sivujen mukaan se on kiellettyä. Mitä hän teki, hän nauroi ihmisille jotka olivat hänelle yksityisesti kertonut tapahtumia, herjasi niitä.. kun kielsin niin suuttui. Ei kannata kaikkia mummoja uskoa.

      Nämä eivät puhu muiden soittajien asioista esim Iiris, Sonja, Veera. Heitä voin lämmöllä suositella, heillä on muutenkin näkijöinä oikeat arvot kun he eivät pidä ketään turhaan linjoilla ja vastaavat kysymyksiin, eivät ala keksiä tarinoita.

      • eksynytsielu

        Olen samaa mieltä, siis siitä että unilissa on hyviä näkijöitä, en ole eeviä koittanut. Mutta kaikkia muita kyllä olen


    • kimonox

      Toimii monilla eri nimillä, Hilkka O, Aino S, en luota tähän naiseen näkijänä...
      Ja puhuu turhia kuluttaen asiakkaan Euroja turhaan...

    • hillaric

      Tämä kamala Eevi kertoi äitini edesmenneen avopuolison pyörivän kuin väkkärä haudassaan kun perintöasioissa on sotkuja..minusta aika brutaalia...ei ajattele yhtään asiakkaan surua tai muita tunteita..eipä tarvi enää soitella...

    • harharetki

      Eevi-Maria ottaa vastaan 9-24 joka ikinen päivä, missä välissä se syö ja nukkuu? unilissa näkijä ei kyllä saa isoja rahoja, muutaman sentin minuutilta, miks puhutte niinkuin tietäisitte ihan kaiken?

      • Arrex

        Miten niin tiietään...
        Olet outo kyllä.....nukut varmaan Eevin kyljessä...hah..


    • Uem

      On pelkästään hyviä kokemuksia kyseisistä henkilöistä

    • Betulia

      Olen soittanut Eevi-Marialle muutaman kerran. Olen samaa mieltä, että hän puhuu paljon ja myös omista asioistaan. Hän kuitenkin näki, että tulen voittamaan rahaa, nelinumeroisen määrän ja kehotti laittamaan jotakin pyyntiin. Niin tein ja huom. samana päivänä voitin 4100e! Se oli minusta todella hämmentävää. Tämä tapahtui huhtikuussa 2016.

    • Tempera

      On näkijä, sain kauttansa apua sotkuiseen tilanteeseeni. Ennusteet piti paikkansa. Aito, auttava ihminen, vihapuheet häntä koh
      taan ovat ihan p:stä.

    • Tyytyväinen

      Minusta tuntuu siltä, että sotkette omenat ja päärynät

    • Anonyymi

      Tuli 2 vuotta siitä kun soitin, sanoi katsovansa 2v sisään. No tavallaan kävi niinkuin sanoi, näki oikean miehen joka oli hetlen(yhden yön) elämässä, mutta sitten mies katosi. En olisi tällaista halunnut tietää/kokea..

      No yksin olen edelleen..

    • Anonyymi

      Huono kokemus...kyseli samoja asioita aivan kuin olisi jo unohtanut mitä oli kysynyt. Tuntui, että yritti pitkittää tarpeettomasti puhelua. En ota häneen enää yhteyttä.

    • Anonyymi

      Minä soittelin pari kertaa 2020. Näki silloin miehen, jonka kanssa oli tunteita molemminpuolin, mutta ei mitään konkreettisesta. Mies varattu, siinä syy. Kuvasi miehen ulkonäön oikein ja sanoi, ettei liitossa mene hyvin. Minulla ei ollut mitään tietoa hänen liittonsa tilanteesta, mutta myöhemmin selvisi, että ongelmia on. Lupasi laitella energioita. No asia jo ohi, joten näki sen hetken, ei sanonut tulevasta mitään.

    • Anonyymi

      Minnehän poistunut Unililta Eevi-Maria?

      • Anonyymi

        Hän nukkui pois. Rauha hänen sielulleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän nukkui pois. Rauha hänen sielulleen

        Kuulin myös tästä. Hän oli hyvä näkijä ja teki pitkää päivää. 9-24 joka päivä. Rauha hänen sielulleen


    • Anonyymi

      Rauha sielulleen, mutta mulle tämä höpisi ihan mitä sattuu ja selvästi sellaista, mitä halusin kuulla. Kehotti aina soittelemaan uudelleen kun on tapahtunut :D Itse uskon puheet, ettei ollut mikään näkijä lainkaan, kuunteleva ja keskusteleva kylläkin.

      • Anonyymi

        Olisit antanut hänelle palautetta silloin kun hän eli. Eikä nyt kun on kuollut eikä voi enää itseään puolustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit antanut hänelle palautetta silloin kun hän eli. Eikä nyt kun on kuollut eikä voi enää itseään puolustaa.

        Mitä länkytät. Näkijät ovat viihdepalvelujen tarjoajia ja heitä saa aivan vapaasti kommentoida, joko elinaikanaan tai sen jälkeen. Eivät edes mitään halpoja palveluntarjoajia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe