Gerbiilini hyppää 50cm häkistä ulos, onko se hyvin? Miten korkeelle teiän gerbiilit hyppää?
Onko hyvä hyppäämään?
9
448
Vastaukset
- Chibi
mun simo gerbiili loikkas 30cm korkean juoksutus aitausen aidan yli tosta vaan.. 50cm on mun mielestä aika paljon. toivottavasti ei loukannut.
- hessu_91
gerbiilini on tönäissyt pikkumökin alle ja hypännyt sen päältä.. MUTTA SILTI 35senttiäkin on aika pitkä..
- gerbbujen ystävä
hessu_91 kirjoitti:
gerbiilini on tönäissyt pikkumökin alle ja hypännyt sen päältä.. MUTTA SILTI 35senttiäkin on aika pitkä..
en tarkoita millään pahalla mutta 50 senttimetriä????!!!!! on jo vähän liian paljon ymmärrettävksi!!!!!!!!
- Mie
gerbbujen ystävä kirjoitti:
en tarkoita millään pahalla mutta 50 senttimetriä????!!!!! on jo vähän liian paljon ymmärrettävksi!!!!!!!!
Gerbut hyppää sen ihan helposti. Nehän on HYPPYmyyriä.. ;)
- anzQ91
ei välttämättä! luonnossa gerbut hyppäävät kuitenkin noin metrin korkeuteen, että ei se puoli metriä välttämättä niin ylivoimainen ole...
mutta kyllä se on aika paljon.toissaalta toiset gerbut hyppäävät korkeammalle kuin toiset, näin olen todennut... - anzQ91
anzQ91 kirjoitti:
ei välttämättä! luonnossa gerbut hyppäävät kuitenkin noin metrin korkeuteen, että ei se puoli metriä välttämättä niin ylivoimainen ole...
mutta kyllä se on aika paljon.toissaalta toiset gerbut hyppäävät korkeammalle kuin toiset, näin olen todennut...kyllä ne sem hyppää
- Inka:)
anzQ91 kirjoitti:
kyllä ne sem hyppää
... että luonnossa gerbiilit ovat ainakin puolet isompia.
- Abcdefghijklmnoprstuvwxyzåäö
Ihmeitähän on nähty jo, mut hey mikään ei oo mahotonta...
- jepuliios
totta maar
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851588Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251299- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?61869Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765