Itsemurhaa jos mietitte

katuva

Hyvät ihmiset. Jos itsemurhaa harkitsette niin älkää ihmeessä tehkö sitä lääkkeillä.
Jos jää henkiin niin voi elämä olla kamalaa.

Tuossa viime keväänä yritin itsemurhaa. Pistin kaikki lääkkeet pussiin ja lähdin metsään. Seuraavaksi heräsinkin sairaalasta. Käsissäni oli outoja haavoja. Olin ilmeisesti saanut kuoristuskohtauksia.

Noh mitä tästä minulle seurasi? Olen lääkkeille jotenkin oudosti resistenti. Antipsykootit eivät toimi. Rauhoittavat ei toimi. Olen kokeillut vaikka mitä lääkkeitä mutta mikään ei toimi. Mitä tässä voi tehdä? Onneksi viina auttaa ahdistukseen jonkin verran.

Tämän on pakko johtua siitä itsemurhayrityksestä

15

1097

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipakkosanoa

No mitäs yritit! Eiköhän olis parempikin apukeino löytynyt.

• vain-elämää

Kylläpä oli aiempi vastaaja idiootti. Aloittaja tarkoitti vain hyvää:) Aloittajalle jaksamista, tiedoksi vain että kyllä se elimistö itseänsä korjaa vähitellen luonnostaan jos ei sitä viinaa kittaisi! Viina tuhoaa ihmisen!

• dnccccwthters

Kaulasta valtimo poikki ja menetät tajuntas muutamassa kymmenessä sekunnissa, ja kuolet noin minuutissa. Ei voi epäonnistua.

• leikkileikkinä

Ootko kokeillut? :D

• helppoItsari

Paras keino tappaa itsensä olisi:
      pussi päähän todella tiiviisti, vaikka käsiraudoilla kädet taakse ja hyppy veteen. Se on se tapa jolla itse lähtisin, ellen olisi niin perkeleen nössö, etten uskalla edes itsemurhaa tehdä, vielä jonain päivänä...

• Psykoottinen

Niin mutta se on hidasta ja tuskallista. En kyllä kokeilin tota. Mieluummin ottaa aseen vaikka jostain varastosta tai ottaa kirveen ja sillä päähän.

• vaivaton

Kyllä Englantilainen keinu aina toimii... Naru kaulanympäri ,ja toinenpää kiini oksan.....

• Jarko

Juu ja jos lääkkeillä teette niin voi olla että kyseiset lääkkeet otetaan teiltä määräajaksi pois kokonaan ja laitetaan jatkossa annosjakeluun joka tarkoittaa apteekissa ramppaamista vähän väliä (lääkkeitä saa niin vähän kerralla ettei voi tehdä itsaria ja apteekissa täytyy käydä usein.) Ei tota rumbaa masentunut jaksa.

• Pokke

Ei minulta ainakaan ole lääkkeitä viety. Enkä antaisi niitä vaikka yrittäisivät.

• elonkerjuum

Mä teen itse-elämän. Itsemurhan vastakohta. Olen elämäkandidaatti.

• rwe3a

Miksi tehdä itsemurha kun voi alkaa käyttämään vaikka huumeita? Fiksumpaa se on kuin tehdä itsemurha. Voi vaikka valaistuakin siinä sivussa.

• alternativeorder

Ootko kokeillut, tai laskenut?

• rwe3a

Joo tottakai ja säännöllisesti. Hyvä tunnelma.

• ToivoaEdelleen

Jos haluaa oikeasti tappaa itsensä, niin ei silloin kivun määrällä ole mitään väliä. Koska jos vaikka viiltää valtimon auki, niin sattuuhan se, mutta ei kuitenkaan kovin kauaa. Kyllä se elämä huonoimmallakin onnistuneella yrityksellä päättyy enintään tunnissa. Ja ei tunti ole pitkä aika jos sitä seuraa ikuisuus...

Jos siis mietit vielä itsemurhaan liittyvää kipua, niin et oikeasti halua kuolla. Välität itsestäsi vielä sen verran että haluat suojella itseäsi kivulta. Ja jos välittää senkin verran, niin on vielä toivoa elämässäkin. On vielä mahdollista saada takaisin kyky nauttia elämästä ainakin ajoittain.

• rwe3a

Mutta onko siinä mitään järkeä koska elämähän on kivaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe