tytöt tyydytkestä

typerinnaisenalku

Minulla on vibraattorin tapainen juttu, jonka avulla olen tyydyttänyt itseäni monesti. Useamman vuoden. Olen huomannut että olen painanut sitä pimppiäni vasten (en tiedä vaikuttaako se tähän mutta) nyt minulla on n. 2cm pitkät häpykielet(?) ja kun seison ne tulee minun pimpistäni ulos ja se hävettää.. Onko mitään tehtävissä? T. 15v tyttö

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jemsu

Tarkoitat varmaan häpyhuuet ? vibraattorin käytöllä ei ole mitään tekemistä häpyhuulien ulkonäköön. Jokaisella on erinlaiset häpyhuulet eikä niiden ulkonäköön voi itse vaikuttaa. Sellanen ihminen kuka on itse tyytyväinenomaan kehoonsa ei varmasti arvostele toisenkaan kehoa, joten ei ole syytä hävetä.

• typerinnaisenalku

Tänään mun isä työnsi mun pimppiin kesäkurpitsan. Häpykielet vaan lepatti.

• typerinnaisenalku

Kiitos, mutta luulen että puhutaan eri asiasta, olen huono biologiassa kuten myös ihmisen kehon osissa. Joten en ole varma mikätkä on häpyhuulet :/ onko se tuo "häpykumpu" vai klitoriksesta tulevat "kielet" toivottavasti vastaat

• Toope97

Ei ne mua ainakaan haittaisi, 17v poika Heinolan suunnalta.

• Miksupojuli

Lisää kik tuhmamiksuli niin jutellaan

• Toope97

Tykkään vaan pojista.

• lalakisutytto

Ihan normaaliahan tuo on eikä se todellakaan mistään vibraattorista ole tullut. Ei ole mitään hävettävää. Minun mielestä se on seksikästä ja haluaisin itsellekkin samaa :D

• Itsetyydyttäjä

Minulla on sama juttu kyllä minä sitä vähän häpeän mutta enhän minä itse ole ruumiin osiani päättänyt:)

• ootvalmis

Ne tarkoittaa että olet valmis seksiin

• typerinnaisenalku

Niin mutta minulla ei ole kuukautisetkaan alkanut

• kiirettäeiole

Kuukautisten alkaminen tarkoittaa sitä että olet sukukypsä, eli sinun on mahdollista saada lapsia. Yhdynnässä voi olla vaikka kuukautiset eivät olisi vielä alkaneet. Mutta ei tietenkään tarvitse olla. Ei todellakaan kannata kiirehtiä seksiin, vaan tutustu rauhassa ensin omaan kehoon. Sitten kun sinulla on joku kiva poika josta oikeesti tykkäät ja olet oppinnut tuntemaan sen pojan kunnolla. Niin seksi on myös paljon mukavempaa kun voit luottaa siihen toiseen ihmiseen ja te molemmat oikeesti haluatte sitä.

Seksissä pitää kuitenkin muistaa ne kortsut vaikka niitä kuukautisia ei vielä olisikaan.

• menkatonkans

Mulla on ihan sama juttu !! Menkatkaan ei ole alkanut !

• Nessaja99

Mulla itselläni 18cm vibra dildo ja häppärit saattaa jarruttaa menoo...mutta ei ne pahemmin kai sitten kun pääsee vauhtiin :3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2491
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2110
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1952
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1790
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1558
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1092
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      940
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      915
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      888
    Aihe