Minulla on vibraattorin tapainen juttu, jonka avulla olen tyydyttänyt itseäni monesti. Useamman vuoden. Olen huomannut että olen painanut sitä pimppiäni vasten (en tiedä vaikuttaako se tähän mutta) nyt minulla on n. 2cm pitkät häpykielet(?) ja kun seison ne tulee minun pimpistäni ulos ja se hävettää.. Onko mitään tehtävissä? T. 15v tyttö
tytöt tyydytkestä
13
<50
Vastaukset
- jemsu
Tarkoitat varmaan häpyhuuet ? vibraattorin käytöllä ei ole mitään tekemistä häpyhuulien ulkonäköön. Jokaisella on erinlaiset häpyhuulet eikä niiden ulkonäköön voi itse vaikuttaa. Sellanen ihminen kuka on itse tyytyväinenomaan kehoonsa ei varmasti arvostele toisenkaan kehoa, joten ei ole syytä hävetä.
- typerinnaisenalku
Tänään mun isä työnsi mun pimppiin kesäkurpitsan. Häpykielet vaan lepatti.
- typerinnaisenalku
Kiitos, mutta luulen että puhutaan eri asiasta, olen huono biologiassa kuten myös ihmisen kehon osissa. Joten en ole varma mikätkä on häpyhuulet :/ onko se tuo "häpykumpu" vai klitoriksesta tulevat "kielet" toivottavasti vastaat
- Toope97
Ei ne mua ainakaan haittaisi, 17v poika Heinolan suunnalta.
- Miksupojuli
Lisää kik tuhmamiksuli niin jutellaan
- Toope97
Tykkään vaan pojista.
- lalakisutytto
Ihan normaaliahan tuo on eikä se todellakaan mistään vibraattorista ole tullut. Ei ole mitään hävettävää. Minun mielestä se on seksikästä ja haluaisin itsellekkin samaa :D
- Itsetyydyttäjä
Minulla on sama juttu kyllä minä sitä vähän häpeän mutta enhän minä itse ole ruumiin osiani päättänyt:)
- ootvalmis
Ne tarkoittaa että olet valmis seksiin
- typerinnaisenalku
Niin mutta minulla ei ole kuukautisetkaan alkanut
- kiirettäeiole
Kuukautisten alkaminen tarkoittaa sitä että olet sukukypsä, eli sinun on mahdollista saada lapsia. Yhdynnässä voi olla vaikka kuukautiset eivät olisi vielä alkaneet. Mutta ei tietenkään tarvitse olla. Ei todellakaan kannata kiirehtiä seksiin, vaan tutustu rauhassa ensin omaan kehoon. Sitten kun sinulla on joku kiva poika josta oikeesti tykkäät ja olet oppinnut tuntemaan sen pojan kunnolla. Niin seksi on myös paljon mukavempaa kun voit luottaa siihen toiseen ihmiseen ja te molemmat oikeesti haluatte sitä.
Seksissä pitää kuitenkin muistaa ne kortsut vaikka niitä kuukautisia ei vielä olisikaan.
- menkatonkans
Mulla on ihan sama juttu !! Menkatkaan ei ole alkanut !
- Nessaja99
Mulla itselläni 18cm vibra dildo ja häppärit saattaa jarruttaa menoo...mutta ei ne pahemmin kai sitten kun pääsee vauhtiin :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888