Miltä kuulostaa voitasko nähdä? Uskoisin siihen olevan hienot mahdollisuudet...
Ensi kuussa
34
<50
Vastaukset
- Elokuussanähdään
Nähdään ehdottomasti!
- Elokuussakuuluo
Tottahan toki...muutama vaan meitä täällä on : )
- kiirustakopukkaa
Miksi vasta ensi kuussa? miksi ei jo nyt vaikka heti huomenna? matkoilla?
- Apollo69
Ensin kuussako sanoit siis? Aalrait mama, tuo sinä happilaitteet, niin minä ohjaan rakettia!
- minäpäkerronettä
Joo, muutama mahdollisuus siihen olisi..
- uskopuutuu
En usko.
- envaanusko
En minäkään.
- Itkeejo
Miksi ei tänään...ikävä ;(
- Ilmanmuutavoidaan
kun otat yhteyttä minuun :) aiemminkin sopii.
- ihanoikeasti
soita sä mulle, niin nähdään. tuun hulluksi kohta:D
- envoinenkäuskalla
ihanoikeasti kirjoitti:
soita sä mulle, niin nähdään. tuun hulluksi kohta:D
Mää oon jo hullu.
- Tylsistynytb
envoinenkäuskalla kirjoitti:
Mää oon jo hullu.
Niinpä hulluista on hankala saada yhteyttä livemaailmassa. Ihan tosi; mä en vapaalla pääse koska millon. Ja sä et halua, etkä kuitenkaan halua/pysty voi tavata, ni se on yhden tekevää ja ihan sama. Tästä parisuhteesta ei vi *u koskaan tuu mitään, koska et sä mitään reaalista halua koskaan tai että meillä olis koskaan mitään todellista. Koska muka oisit halunnu sellasta? ?
Eikä sun venäläinen kaverisi (toverisi?) muuta kuin halua vittu istua jossain kGb; n aikasessa komerossa vakoilla niinkö, sellasta se on, se varmaan tyydyttää. Tartte mitään muuta... naiset varsinkaan; niille riittää tämmönen ihanhyvin. Sama se mulle kuulkaa on. B|_¥€
Sillä on vanhanaikaset puhelimet. Jos ne toimii ni ok. Estää #va;koi $/lua niinkö.,,,.
- enkuvittelemitään1
Sitä olen toivonut häneltä? Kyllä vain sopisi!
- voisinskipatayli
Elokuu aika pa5ka kuukausi, siinä kuussa ei mtn mielenkiintoista.
- persesilmäsentään
Ei me nähdä enää, etkö ole sitä vielä tajunnut? Tapaa niitä muita akkojas, mua ei enää kiinnosta.
- Tuulilasin_takaa
Mikäs siinä, jos vaan otat yhteyttä (jos hän olisit). :)
- Eisovivasta
joulun jälkeen tammikuussa 2-5.1 vapaata. Ei v****u et nää on syvältä, jaksaa kun on mitä odottaa. Pellet vauhdissa.
- karua_touhua
Olen samaa mieltä näistä hirressä roikottamisista- " oota kulta vielä viikko niin nähdään, eiku kaks, poronkusema, meidän aika tulee vielä, eiku emmä tiiä sittenkään- mää lähenki purjehtimaan ja pyykkivuorokin on"
- menejohelvettiinsiitä
Kuulostaa huonolta, samoin syyskuu, lokakuu, marraskuu, joulukuu jne. Oksettaa ajatuskin siitä että näkisin hänen tekopyhän naamansa viittä metriä lähempää.
- kärsitkökovaakin
Tunne on varmasti molemminpuolinen.
- my.name.is.janis.blond
Missä nähdään ja monelta? Soitatko kuitenkin niin tiedän että se oot sinä. Kun oon viime aikoina epäillyt että joku muukin saattaa käydä täällä viemäriverkostossa.
- eikiitosmulle
Mulle ei kannata soittaa! Mä poistan numerot samantien. Tutulta tekstiviestin hyväksyn.
- kyllähänsesopii
ai 1.8? :)
- enlähde
Ei sovi.
- Vaikkaniinkin
Sopii 1.8. ;)
- ehkänähdäänkuitenkin
mutta kun ei sua kuitenkaan pysty tulemaan jututtamaan silloin niin se on ihan tylsää... No en kyllä varmaan ees uskaltaisi.
- avoinna
No hei miks ees kysyt kun eihän mulle niitä vastauksia anneta.
- tämäonfakta
Ei nähdä.
- Voitanäkkileivälle
Älähän nyt vielä. Odotahan, kun nälkä kasvaa.
- lenkkiävakoon
Ja makkaraaaaaaa pääääälle.
- Elokuunillatjärjennevie
Joo...........................
- kaksintanssiko
Tuskin nähdään. Tietty illanvietto on vasta syyskuussa. Mutta en mene sinne jos sinäkään et mene.
- rauhanaate
silloin 1 päivänä en voi sinua siellä nähdä kun on järjestetty jotakin muuta proggista mutta heti 2 pvä sitten siellä ainakin vaikka tuskin paljon voi halailla
- Miltäskuulostaisi
Aikas hyvä, ei paljoa voida halata... Vau, luulin et ei saada aikaiseksi hipaisua kummempaa :) tahtoisin pehmoisen halin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753