Riutalla Hurma yksinään, mutta vetääkö nuorta porukkaa? Saukonkalliolla 65-vuotisjuhlatanssit Saija Tuupanen ja ex-miehet, voi olla menoa sielläkin. Kumpaa suosittelisitte? En ole koskaan käynyt vielä kummassakaan.
Tänään maanantaina 20.7. Riutta vai Saukonkallio?
10
75
Vastaukset
- Tanssijatar
Molemmat hyviä, mutta eiköhän Hurma vedä enempi nuorta porukkaa. En tosin ole käynyt Riutan naistentansseissa.
- Tanssiporukkaa
Tanssiporukka menossa Riutalle tänään.
- jokojokojokojoko
Todella aneemiset tanssit Riutalla
- Löfer
Porukat oli vähissä naisia samanverran, nuoret loistivat pois olollaan, musa hyvää, tanssia osaavia tais olla melkiin kaikki. Ei kesä parhaita iltoja mutta hiki irtos tuollakin väellä ja sää oli taas hieno.
- TässäYksiSyy
Löfer kirjoitti:
Porukat oli vähissä naisia samanverran, nuoret loistivat pois olollaan, musa hyvää, tanssia osaavia tais olla melkiin kaikki. Ei kesä parhaita iltoja mutta hiki irtos tuollakin väellä ja sää oli taas hieno.
Nuoret naiset hakisivat mieluummin oman ikäisiä, joita on nihkeesti yleensä naisten tansseissa. Nuorten tanssitaitoisten miesten ei tarvitse mennä naistentansseihin, flaxia riittää aivan varmasti muutenkin. Haluavat itse valkata haettavansa kun heillä siihen on todellakin varaa :)
- polempa
Löfer kirjoitti:
Vielä kun naiset olisivat hakeneet niin olisi ollut hyvät tanssit.
- omasyy
polempa kirjoitti:
Vielä kun naiset olisivat hakeneet niin olisi ollut hyvät tanssit.
Opettele tanssimaan kunnolla ja hyvällä viennillä niin taatusti naiset hakevat.
- polempa
omasyy kirjoitti:
Opettele tanssimaan kunnolla ja hyvällä viennillä niin taatusti naiset hakevat.
Ei se siitä johdu.
- nuoritanssija
Ehkäpä minä sitten kokeilen sitä Riuttaa, toivottavasti pääsee tanssimaan :)
- sivustaseurannut
Eipä tuntunut miehille tanssiseura kelpaavan, nirppanokkina nyrpistelivät miestenhaulla vaikka halukkaita naisia oli tanssimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt324203Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.472201Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471365- 841207
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501071Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865