Luin tossa jotain iltapäiväpaskalehteä mis oli Janne Kataja jolla oli c.n paperit esiintymiskammon takia. Samat paperit löytyvät Aku Hirviniemeltä. Parempi se merkintä on ottaa tommosesta kun jostain ahdistuksesta yms.
Esiintymiskammo! Sillä irtoo c.n paperit
6
314
Vastaukset
- tämäontotuus
Esiintymiskammo(sosiaalisten tilanteiden pelko, virallinen diagnoosi) on ihan yhtä lailla ahdistuneisuushäiriö.
- mdnnzndndkdnkf
ei sitä syytä siihen merkitä.
- näin_on
Kyllä C-papereissa lukee diagnoosikoodit.
- zhjky
Juu, kyllä lukee ,ainakin itselläni.
- Aukud
Eli kaikki joilla on vähänkin järkeä hakevat itsselleen C:n paperit.
Tosin ekana kannattaa ottaa A-paperit eli olla normaalisti ekassa lääkärintarkastuskessa...
Psykiatrin lausunnon voi hankkia vaikka viikkoa ennen palveluksen alkua
Miksikö. Työnhaussa yms. voi olla apua tuosta A-papereista... Tosin itse olen vaihtanut nimeni joten A-papereilla ei juurikaan virkaa. Etenkin koska vanha nimeni pidetään tiukasti salassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831798Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791307- 391270
- 791090