Aura ei Föliä?

huomautanpas

Vaikka Turun naapurikunta on!

19

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmpppp

Ei muuten ole ei...

• nm1

Ok.

• VivaFöli

No niin on! Joten Auralla on erittäin hyvä syy liittyä Föliin lähivuosina.

• onnnhhh

Jee.

• Fölionin

Auran perivanhoillinen ja uudistushaluton kunnanjohtaja katsokoon peiliin. Turun kaikki muut, Föliin kuulumattomat naapurikunnat ovat ilmaisseet halunsa liittyä Föliin. Myös Pöytyällä ollaan kiinnostuneita Fölistä kunnanjohtajaa myöten. Kunnan asukasviihtyvyys ja elinvoima turvataan liittymällä Föliin. Synergiaedut tulee huomioida ajoissa kunnallisessa päätöksenteossa, jos Aura haluaa ottaa osansa Varsinais-Suomen positiivisesta imusta. Nyt tarvitaan kunnolla poliittista painostusta, joten Auran Demarit ja Persut, pitäkää Föli-asia tulikuumana perunana turuilla ja toreilla.

• Föliinmukaan

Onko vastustajien kielteinen suhtautuminen syynä siihen, että he itse kulkevat omilla limuusiineillään eivätkä tarvitse julkisia kulkuneuvoja eli linja-autoja? Jos jotkut vielä joutuvat turvautumaan linja-auton asiakkaaksi, niin maksakoot sitten sen kalliimman hinnan esim. Aura Turku matkalta. Onko tämä päättäjien omaksuma ajattelutapa? Tarttis vähän ajatella asiaa laajakatseisemmin kuin vain omasta itsekkäästä näkökulmasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Iltavuorot käytännössä lopetettu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En yllättyisi lainkaan, jos TLO tuo vanhimmat ja huonokuntoisimmat romuautonsa liikennöimään Aura - Turku -väliä heinäkuun alusta. Tuskinpa edes kunnollista ilmastointia löytyy näistä autoista kesähelteillä.

• Anonyymi

Väärin meni! 😁 Hyvin varustetut turistiautot tulivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni! 😁 Hyvin varustetut turistiautot tulivat!

Myönnetään. Kyllä kelpaa kesällä TLO:n autoissa matkustaa toisin kuin Länsilinjan puutteellisesti varustetuissa linja-autoissa, joihin yhdenkin kuskin mukaan olisi voitu pienillä säädöillä saada toimiva ilmastointi kesäksi. Ei edes kattoluukkua voitu pitää auki. Tampereeltahan se firma olikin.

• Anonyymi

Kunnanjohtajan, hallituksen ja valtuuston velvollisuus on saada Auran kunta liitetyksi Föliin. Vai onko niin, että Aurassa jotkut EU-tukia ahmivat wanhoilliset jyväjemmarit päättävät kunnan joukkoliikennepolitiikastakin? Pöytyällä on todella outo meininki, kun vain Kurjenrahkan kansallispuisto on kelvannut liitettäväksi Föli-palveluun. Tällä menolla kukaan ei halua enää muuttaa näihin Varsinais-Suomen kuntiin ja poismuuttavien määrä kasvaa huomattavin mittasuhteisiin.

https://www.aamuset.fi/artikkeli/5579431

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huhhuh

• Anonyymi

Ei kommentteja

• Anonyymi

Sanopa muuta!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe