Aura ei Föliä?

huomautanpas

Vaikka Turun naapurikunta on!

20

1546

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmpppp

Ei muuten ole ei...

• nm1

Ok.

• VivaFöli

No niin on! Joten Auralla on erittäin hyvä syy liittyä Föliin lähivuosina.

• onnnhhh

Jee.

• Fölionin

Auran perivanhoillinen ja uudistushaluton kunnanjohtaja katsokoon peiliin. Turun kaikki muut, Föliin kuulumattomat naapurikunnat ovat ilmaisseet halunsa liittyä Föliin. Myös Pöytyällä ollaan kiinnostuneita Fölistä kunnanjohtajaa myöten. Kunnan asukasviihtyvyys ja elinvoima turvataan liittymällä Föliin. Synergiaedut tulee huomioida ajoissa kunnallisessa päätöksenteossa, jos Aura haluaa ottaa osansa Varsinais-Suomen positiivisesta imusta. Nyt tarvitaan kunnolla poliittista painostusta, joten Auran Demarit ja Persut, pitäkää Föli-asia tulikuumana perunana turuilla ja toreilla.

• Föliinmukaan

Onko vastustajien kielteinen suhtautuminen syynä siihen, että he itse kulkevat omilla limuusiineillään eivätkä tarvitse julkisia kulkuneuvoja eli linja-autoja? Jos jotkut vielä joutuvat turvautumaan linja-auton asiakkaaksi, niin maksakoot sitten sen kalliimman hinnan esim. Aura Turku matkalta. Onko tämä päättäjien omaksuma ajattelutapa? Tarttis vähän ajatella asiaa laajakatseisemmin kuin vain omasta itsekkäästä näkökulmasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Iltavuorot käytännössä lopetettu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En yllättyisi lainkaan, jos TLO tuo vanhimmat ja huonokuntoisimmat romuautonsa liikennöimään Aura - Turku -väliä heinäkuun alusta. Tuskinpa edes kunnollista ilmastointia löytyy näistä autoista kesähelteillä.

• Anonyymi

Väärin meni! 😁 Hyvin varustetut turistiautot tulivat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin meni! 😁 Hyvin varustetut turistiautot tulivat!

Myönnetään. Kyllä kelpaa kesällä TLO:n autoissa matkustaa toisin kuin Länsilinjan puutteellisesti varustetuissa linja-autoissa, joihin yhdenkin kuskin mukaan olisi voitu pienillä säädöillä saada toimiva ilmastointi kesäksi. Ei edes kattoluukkua voitu pitää auki. Tampereeltahan se firma olikin.

• Anonyymi

Kunnanjohtajan, hallituksen ja valtuuston velvollisuus on saada Auran kunta liitetyksi Föliin. Vai onko niin, että Aurassa jotkut EU-tukia ahmivat wanhoilliset jyväjemmarit päättävät kunnan joukkoliikennepolitiikastakin? Pöytyällä on todella outo meininki, kun vain Kurjenrahkan kansallispuisto on kelvannut liitettäväksi Föli-palveluun. Tällä menolla kukaan ei halua enää muuttaa näihin Varsinais-Suomen kuntiin ja poismuuttavien määrä kasvaa huomattavin mittasuhteisiin.

https://www.aamuset.fi/artikkeli/5579431

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huhhuh

• Anonyymi

Ei kommentteja

• Anonyymi

Sanopa muuta!

• Anonyymi
    • Anonyymi00020

Poistakaa seuraavaksi la-su liikennöinti, kun aikatauluja taas kehitätte, ELY-keskuksen martelanpierijät. Tulis lopultakin pakkoliitos Turkuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      351
      1041
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      711
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      36
      629
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      568
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      39
      532
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      318
      495
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      449
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      441
    Aihe