Olen vaalea vaakanainen, keski- ikäinen.
Ei ole rakkautta, ei miestä. Vuodet kuluneet. Onko hän tulossakaan elämääni?
En väkisin löydä
6
90
Vastaukset
- kahdelle_paikka
Löytäisikö joku jotakin uutta minulle?
- Kahdelle_paikka
Olen ihastunut mieheen, itseäni nuorempaan. Hä tietää yhteystietoni, lupasi ottaa yhteyttä. Viikkoja mennyt eikä mitään kuulu.
Alan olla hyvin surullinen ja tuntuu etten kelpaa kenellekään.
Muutama mies joita olen lähestynyt vuosien aikana jättivät minut myöskin vain odottamaan heidän yhteydenottoa.
Yhä odotan..
Näkyisikö paisteen tapaista?
Kääntyykö tuuli enää kohdallani? - Kahdelle_paikka
On aivan hiljaista täällä..
- Kahdelle_paikka
En valikoi henkilöä tulkitsemaan. Kiitän jo etukäteen vastaajaa.
Nostin kortit sinulle. Tiedoksi, että käytössäni on vain Osho Zen Tarot eikä ns. normaali tarot pakka, joten tulkintakin on sen mukainen. En ole kovin usein tulkintoja lisäksi tehnyt, joten suhtaudu tähän tulkintaan pienellä varauksella. En missään nimessä ole mikään ammattilainen tai asiantuntija.
Nämä sinulle tulleet kortit kehottavat sinua rentoutumaan niin että elämä voi sujua omalla painollaan. Kortit kehottavat unohtamaan menneen ja tulevan ja keskittymään sen sijaan siihen mitä tällä hetkellä tapahtuu. Elämä on täynnä mahdollisuuksia ja kun jätät turhan suunnittelun etkä ole valikoiva tai tuomitseva, nuo mahdollisuudet, tässä tapauksessa siis potentiaaliset kumppanit paljastuvat sinulle. Ole avoin uusille ihmisille joita elämä tuo eteesi äläkä välitä jos välillä tulee vastaan pettymyksiä. Jatka vain iloisesti matkaasi.
Lisäksi sinua varoitetaan luopumasta omista näkemyksistäsi ja olemaan rehellinen itsellesi. Et saa yrittää olla ovela ja ajatella parisuhdetta kylmän loogisesti järjellä, sillä jos mukana ei ole tunnetta se johtaa sinut tekemään puolittaisia ratkaisuja ja puolittaiset ratkaisut niin rakkaudessa kuin muillakin elämän osa-alueilla luovat vain hämmennystä. Kenties et ole näiden miesten seurassa oma itsesi vaan sen sijaan omaksut jonkinlaisen roolin? Tai kenties haluat olla kontrollissa elämästäsi niin tiukasti, että rajoitat jopa omien tunteidesi näyttämistä? Jos näin on, niin jätä tämä rooli ja tunteiden rajoittaminen taaksesi sillä aito rakkaus voi löytyä olemalla vain oma itsesi ja osoittamalla tunteesi muita ihmisiä kohtaan avoimesti.- Kahdelle_paikka
Hei ja suuren suuri kiitos sinulle.
Kyllä kortit kertoivat juuri niitä asioita, joista olen ollut tietoinen ja näitä asioita olenkin jo työstänyt jonkin aikaa.
Hyvin potkaisit minua jatkamaan samaa polkua :).
Auringon paistetta sinulle Furiosha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418