Moi. Ollaan miehen kanssa kiinnostuneita kokeilemaan ns. peggingiä. Olisiko täällä aloittelijoille hyviä neuvoja? Esimerkiksi millainen olisi hyvä strap-on aloittelijoille ja kannattaako hankkia joku PVC-lakana tai muuta ettei koko sänky olisi ihan spermassa! :D
Jos joku ei tiedä mitä on pegging, niin täältä sivistämään itseään https://fi.wikipedia.org/wiki/Pegging
Pegging-leikit
3
1507
Vastaukset
Kiinnostaisi itsekin kokeilla tuota, puuttuu vaan se nainen....
- Lillukka86
Hep! Aloitettiin nämä leikit noin vuosi sitten miekkulin kanssa :) Meille tämä tuli vastaan suhteen piristykseksi kun ostettiin kuukausittainen uusi seksilelu. Vuorotellen sai ehdottaa mitä kokeillaan ja ehdotin miehelle tätä... käsi väsyy sormen kanssa helposti itsellä joten omaa laiskuuttani ehdotin. Tämä oli siis virallinen excuse, toki mua vähän kiihotti näyttää kuka täällä määrää ;)
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! PVC-lakanaa en ole ikinä ajattellut mutta nyt kun mainitsin olisi oiva lisä, varsinkin jos miekkuli on kontillaan. Sitä on meinaan lakanat vaihtoa vaille jos tuossa asennossa purkautuu :D - M1ess
Itseäni kiinnostaisi kovasti (Olen mies 20v). Parisuhteessa olen ja leluja meiltä löytyy. En vain tiedä kuinka ehdottaisin sitä tyttöystävälleni. Tiedän hänen olevan avoin tälläiselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810