Löytökissalta tulee maitoa

Löytökisu

Meidän pihalla on alkanut pyörimään kisu, jonka otin talteen kun oli niin karmean näkönen. Ihan järkyttävän laiha ja punkkeja paljon.

Nyt kun on päivän meillä ollut ja saanut syötyä, niin on alkanut maitoa kertymään.

Eli huomenna oli tarkoitus viedä kisu löytöeläintaloon, mutta mitä jos sillä onkin pennut jossain piilossa? Kannattaako se kuitenkin päästää vapaaksi? Jos ei olekkaan saanut syötyä tarpeeksi ja pennut " kupanneet" aivan kuivaksi?

Onko neuvoja näin ensihätään? Mitä itse tekisitte?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitituu

Älkää päästäkö kissaa vapaaksi, laittakaa valjaat kisulle ja etsikää pentuja! Ei kuitenkaan nyt ole kantavana?

• voivoivoi

Tietysti sillä on pennut! Päästä kissa ulos imettämään pentujaan, ne kuolevat nopeasti ilman emoa.

• loisto.kommentti

Käyttäisit vaan nikkiäsi "vapausparasta" kun kumminkin kaikki tietää, että sinä siellä huutelet. Turha esittää muuta, toope. Jos kissa on ollut järkyssä kunnossa kun se löydettiin, niin miten nopeasti luulet sen päätyvän samaan kondikseen? Mutta hei, eihän sillä ole väliä, kunhan katti saa kulkea heitteillä! Kuolkoon vaikka pois, kunhan kuolee onnellisesti heitteillä! Olet sinä vänkä trolli kun ei kissojen hyvinvoinnilla ole oikeasti mitään väliä. Kunhan ei vaan tarvitse itse huolehtia irtokateistaan kun ne joko huolehtivat itse itsestään tai kuolevat milloin mihinkin. :D

• soitalöytölään

Soita löytöeläintalolle, osaavat neuvoa.Aina jos löytyy kissa, missä kunnossa tahansa, kannattaa heille ilmoittaa, tai viedä suoraan.Osaavat neuvoa, ja hoitavat löytökisut asiaankuuluvasti :)

• Kissatietäjä

Ehkä kannattaisi päästää vapaaksi ja seurata sitä, se luultavasti menee pentujen luokse?
      Jos löydät pennut niin vie kaikki löytöeläintaloon!:)
      Jos ei löydy niin vie nyt ainakin se yksi kissa löytöeläintaloon ettei sekin kuole, ja yritä vaikka etsiä vielä pentuja itse tai jotain...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe