Mua pelottaa et menkat alkaa koulus

Jqq

Siis mua pelottaa iha hirveesti (jo heinäkuus:D) et mul alkaa sit joskus koulus menkat just ku nousen tuolilt nii oikee hulahtaa ja tulee kunno veriputous ja menee housujen läpi joka sit näkyy. Ja sit joku huomaa ja kertoo kaikille ja nauraa ja kaikkee. Sit ku mul on runsaat ja kaikil mun kavereil tyylii sellane pieni tippa verta ja kaikista paksuin side housuu.

Mut mul alko just menkat oon ilonen (mielipide varmaa muuttuu jossai vaihees) koska oon oottanu pitkää. Oon 13 vuotta ja samoin tein ku huomasin (aamul vessas tädin luona) menin kertoo äitille ja sit kävin suihkus ja sanoin tädille. Ei ollu ees paha mitä ne ny väittää :D

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14v

kannattaa olla koulussa aina mukana side varmuuden vuoksi. ennen kun mulla alko menkat ootin niitä tosi paljon mutta nykyään en oota ollenkaan menkkoja koska ne on mun mielestä rasittavat ja menkkakivut on ärsyttävät. saat olla onnellinen jos sulla ei ikinä tuu kovii kipuja.

• Katto.veressä

Veri vaa roiskuu, hihi :D

• älähuolestu

Ei kannata murehtia asialla. Jos vuotosi on erittäin runsasta voi imukykyisiä paksuja yösiteitä pitää päivälläkin niin ei tarvitse turhaan jännittää milloin tulvii ja tulee läpi vaatteista. Pidä siteitä aina mukana ja jos ne jostain syystä on unohtuneet niin terveydenhoitajalla on antaa niitä ensi hätään, että ei mitään huolta siitä.

Luonnollistahan niistä kertominen pitäisi ollakin ja hienoa, että sait kerrottua sen heti, sillä kun kertomista siirtää siitä tulee aina vaikeampaa.
      Jokainen äiti osaa odottaa tyttäreltään niitä uutisia eikä asiassa ole mitään hävettävää, vaikka siitä tehdäänkin sellainen nolo juttu... ikävä kyllä.

• mminävaan

Kannattaa käyttää tanpooneit elämä helpottuu paljon:D

• paska_

Mul on sama ongelma ku alottajal... :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe