Oliko kukaan paikalla?
Muistan miten itse innokkaana menin ko. tapahtumaan muistaakseni elokuussa 1970.
Olin vain aika paljon nuorempi silloin.
Ruis-Rock 1970
9
767
Vastaukset
Myytiin yksiöitä roskiksista,sit meikä lauloi virsiä cola purkki kourassa,jotta sain matkarahat himaan,oli muuten hitsin hauskat pileet
- Mies 50+
Missähän kaikki muut souvarit on?
- ovat
vielä siellä?
- rokkifaari
oisin ollu,mut pit olla intissä
- Minä...
...olin siellä : )
Koin sielä ensimmäisen kännin.
Ensimmäisen sukupuoliyhteyden.
Tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi..ja nyt poikani on jo kohta 23-vuotias.
Sellainen muistojen Ruisrock : )) Mutta vuotta myöhemmin kuin tuo mitä kyselit.- voi minua...
...miten aika lentääkään : ) Tarkoitin 33-vuotias!!!
- Mies 50+
voi minua... kirjoitti:
...miten aika lentääkään : ) Tarkoitin 33-vuotias!!!
Sulla olikin melkoiset pileet heh hee,johan tämähti,perskutti mullakin oli yhden tytyn kans tällit siellä portilla,no joo sieltähän sitä löytyikin varmaan kamu,no paikkakunnan immeiset saatiin kasaan kun oli kokoontumislippu jonka alla oli leiri,olin sitä rajannu viel tossa kylälläkin ihmisten kauhuksi,se oli sitä 70 luvun huligaania voi hitsi.
- Maijuli
Minullakin on lapsi muistona ruisrocista.
Silloin elettiin vuotta 75, eli kohta 30 vuotta tämä minun tyttäreni : )
Olihan se silloin kova paikka, kun huomasi olevansa raskaana, enkä edes tiennyt sen pojan nimeä. Mutta kun vauva syntyi, murheet oli pois pyyhkäisty. Hän on ollut mitä ihanin tytär. Maijuli kirjoitti:
Minullakin on lapsi muistona ruisrocista.
Silloin elettiin vuotta 75, eli kohta 30 vuotta tämä minun tyttäreni : )
Olihan se silloin kova paikka, kun huomasi olevansa raskaana, enkä edes tiennyt sen pojan nimeä. Mutta kun vauva syntyi, murheet oli pois pyyhkäisty. Hän on ollut mitä ihanin tytär.Minä siellä vallan villiinnyin silloin itsekin.
Siis siellä vuoden 1970 Ruisrockissa.
Jos joku muistaa siellä suudelleensa jotain
harhailijaa, se olin varmasti minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2291913- 831173
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 83984
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111753
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa92699Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121671- 22647