Ruis-Rock 1970

äimänkäetär50

Oliko kukaan paikalla?
Muistan miten itse innokkaana menin ko. tapahtumaan muistaakseni elokuussa 1970.
Olin vain aika paljon nuorempi silloin.

9

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myytiin yksiöitä roskiksista,sit meikä lauloi virsiä cola purkki kourassa,jotta sain matkarahat himaan,oli muuten hitsin hauskat pileet

    • Mies 50+

      Missähän kaikki muut souvarit on?

      • ovat

        vielä siellä?


    • rokkifaari

      oisin ollu,mut pit olla intissä

    • Minä...

      ...olin siellä : )
      Koin sielä ensimmäisen kännin.
      Ensimmäisen sukupuoliyhteyden.
      Tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi..ja nyt poikani on jo kohta 23-vuotias.
      Sellainen muistojen Ruisrock : )) Mutta vuotta myöhemmin kuin tuo mitä kyselit.

      • voi minua...

        ...miten aika lentääkään : ) Tarkoitin 33-vuotias!!!


      • Mies 50+
        voi minua... kirjoitti:

        ...miten aika lentääkään : ) Tarkoitin 33-vuotias!!!

        Sulla olikin melkoiset pileet heh hee,johan tämähti,perskutti mullakin oli yhden tytyn kans tällit siellä portilla,no joo sieltähän sitä löytyikin varmaan kamu,no paikkakunnan immeiset saatiin kasaan kun oli kokoontumislippu jonka alla oli leiri,olin sitä rajannu viel tossa kylälläkin ihmisten kauhuksi,se oli sitä 70 luvun huligaania voi hitsi.


      • Maijuli

        Minullakin on lapsi muistona ruisrocista.
        Silloin elettiin vuotta 75, eli kohta 30 vuotta tämä minun tyttäreni : )
        Olihan se silloin kova paikka, kun huomasi olevansa raskaana, enkä edes tiennyt sen pojan nimeä. Mutta kun vauva syntyi, murheet oli pois pyyhkäisty. Hän on ollut mitä ihanin tytär.


      • Maijuli kirjoitti:

        Minullakin on lapsi muistona ruisrocista.
        Silloin elettiin vuotta 75, eli kohta 30 vuotta tämä minun tyttäreni : )
        Olihan se silloin kova paikka, kun huomasi olevansa raskaana, enkä edes tiennyt sen pojan nimeä. Mutta kun vauva syntyi, murheet oli pois pyyhkäisty. Hän on ollut mitä ihanin tytär.

        Minä siellä vallan villiinnyin silloin itsekin.
        Siis siellä vuoden 1970 Ruisrockissa.
        Jos joku muistaa siellä suudelleensa jotain
        harhailijaa, se olin varmasti minä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe