Olen seurustellut kolmisen vuotta, olemme rakastuneita ja seksi on upeaa silloin kun sitä on, kiihkeää ja kerrotaan usein seksin aikana kuinka rakastetaan toisiamme ja katsomaan silmiin ym tunnetta riittää, vaihteluakin on, teen usein alotteen ja pidän huolen siitä että seksi ei käy mieheni mielestä tylsäksi. Seksiä on kuitenkin todella harvoin, teen aloitteen, mutta mies perääntyy. Olen tehnyt myös selväksi etten ole seksiä vailla jos haluan suudella/halailla ym. Aivan kuin kyse on ujoudesta, mikä on minusta outoa koska ollaan oltu jo pitemmän aikaa yhdessä. Tätä ongelmaa on ollut alusta saakka, tuntuu, että miehen pitää aina saada pari olutta alle ennen kuin mitään tapahtuu. Tiedän, että miehellä on paineita seksistä kanssani, olemme puhuneet asiasta ja mies myönsi että minun vaatimukset ovat hänen omassa päässä. En saa aina orgasmia, minua se ei haittaa mutta miestäni ehkä vaivaa se? Minulle kun riittää että oma mies on siinä, minusta hommat sujuu meillä oikein hyvin, eli en ymmärrä missä mättää. Minulla on ollut reilusti enemmän seksikumppaneita entä hänellä, johtuuko hänen haluttomuus/jännittäminen siitä? Miehelläni on ollut muutamia ja itselläni puhutaan kymmenistä.
Mies ei haluakokö???
Oevoe
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?143789Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283103Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2802935Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71971- 2391661
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61450- 751291
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2031255Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41081Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi331073