Olen seurustellut kolmisen vuotta, olemme rakastuneita ja seksi on upeaa silloin kun sitä on, kiihkeää ja kerrotaan usein seksin aikana kuinka rakastetaan toisiamme ja katsomaan silmiin ym tunnetta riittää, vaihteluakin on, teen usein alotteen ja pidän huolen siitä että seksi ei käy mieheni mielestä tylsäksi. Seksiä on kuitenkin todella harvoin, teen aloitteen, mutta mies perääntyy. Olen tehnyt myös selväksi etten ole seksiä vailla jos haluan suudella/halailla ym. Aivan kuin kyse on ujoudesta, mikä on minusta outoa koska ollaan oltu jo pitemmän aikaa yhdessä. Tätä ongelmaa on ollut alusta saakka, tuntuu, että miehen pitää aina saada pari olutta alle ennen kuin mitään tapahtuu. Tiedän, että miehellä on paineita seksistä kanssani, olemme puhuneet asiasta ja mies myönsi että minun vaatimukset ovat hänen omassa päässä. En saa aina orgasmia, minua se ei haittaa mutta miestäni ehkä vaivaa se? Minulle kun riittää että oma mies on siinä, minusta hommat sujuu meillä oikein hyvin, eli en ymmärrä missä mättää. Minulla on ollut reilusti enemmän seksikumppaneita entä hänellä, johtuuko hänen haluttomuus/jännittäminen siitä? Miehelläni on ollut muutamia ja itselläni puhutaan kymmenistä.
Mies ei haluakokö???
Oevoe
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301866
- 1211355
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401140- 491039
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591031Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v263994- 131980
Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58809Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet81806