Asun keskellä ei mitään, joten on ongelmana, mistä saisi oikein nättejä (ja mielellään vielä edullisia) verhokankaita netin kautta? Olen koettanut etsiä, mutten kertakaikkiaan löydä sellaisia kotimaisia sivustoja, missä olisi kangasmalleja, ja pystyisi vielä tilaamaankin. Olen kiitollinen josko joku osasi auttaa, pitäisi saada uudet verhot, mutta kun ei ole paikkaa mistä ostaa...
verhokankaat netistä
12
12322
Vastaukset
- Anni
www.ellos.fi
www.eurokangas.fi
jälkimmäinen aika vaivainen- josefssons
Samaa etsin minäkin. Olin pettynyt kun marimekon sivuilla ei edes esitellä heidän kaikkia kankaitaan. Tietäisi mitä hakee sitten liikkeestä.
Katso www.josefssons.fi. Enimmäkseenhän siellä on naisten vaatteita mutta myös oikein kivoja sisustustavaroita ja TODELLA kivoja verhoja, tosin suurin osa kapeita paneeliverhoja. (itse tykkään niistä). Tosi kivoja ja värikkäitä, ainakin nuorempaan makuun sopivia, ja vieläpä edullisia. - ark. 9.30-17 la -14
Matan teksgiili, Hämeentie 5, Hakaniemi
www.matankankaat.com
- minä
Ikeastakin saa verhokankaita, mutta niitä ei voi tilata. Mutta, jos joku tuttu pääkaupunkiseudulta kävisi ostamassa ja lähettäisi postilla.
- wrgeh
finnishdesignshop.fi (tai com?) myy joitakin marimekon kankaita. valikoima toivottavasti kasvaa tulevaisuudessa. marimekon kankaista saa muuten todella kauniita verhoja jos on varaa, enkä tarkoita tylsiä unikkoja.
- Hannele
Täältä löytyy ihania kankaita. www.sisustushuone.com
- Hakaniemessä
Runsaasti verho- ja huonekalukankaita on Matan tekstiilissä, Hämeentie 5, Helsinki
- jhanna2
Tilasin itse täältä jouluksi verhot, www.kangaskeskus.fi Täältä sai tilattua mallipalojakin kangaista.
- myyntiosasto tiedott
Hei, voit aina soittaa Matan tekstiiliin Helsinkiin Hämeentie 5:een 040-7416263 tai 09-737338
myöskin [email protected] tai www.matankankaat.com - patjaraita
Mistä voisi tilata sitä raidallista kangasta, joka on kuin mummolan patjan päällinen? Se on ihana, mutta en löydä sitä mistään.
- 282828
http://www.jame-system.fi/verkkokauppa/product_details.php?p=1428
tuollaista löytys. - patjaraita
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793