Haluaisin kysyä jotain kysymyksiä viiltelijöiltä joten tästä lähtee;
1. Miksi viiltelette?
2. Kuinka syvään viillätte?
3. Onko jäänyt pysyviä arpia?
4. Piilotatteko arpianne?
5. Häpeättekö arpianne?
6. Mitä seurauksia viiltelystä on tullut?
7. Ajatteletteko pystyvänne lopettamaan viiltelyn?
8. Mites koululiikunnassa/-uinnissa?
Miksi viiltelette?
6
256
Vastaukset
- likka00
1. Miksi viiltelette?
- Haluan tuntea pystyväni hallitsemaan kipua. Se on helpompi käsitellä kun sen muuttaa henkisestä fyysiseksi.
2. Kuinka syvään viillätte?
-Riippuu siitä miten ahdistunut olen viiltämishetkellä. Joskus vain pieniä viiltoja, joskus joudutaan tikkaamaan.
3. Onko jäänyt pysyviä arpia?
-On.
4. Piilotatteko arpianne?
-Lasten/sukulaisten seurassa pyrin pitämään pitkähihaisia, mutta muuten pukeudun melko vapaasti.
5. Häpeättekö arpianne?
-En, niiden ansiosta olen elossa.
6. Mitä seurauksia viiltelystä on tullut?
-Osa kaverisuhteista on katkennut, ihmiset ovat ennakkoluuloisia minua kohtaan ja tikkausreissujen jälkeen joutuu usein psykiatriselle osastolle.
7. Ajatteletteko pystyvänne lopettamaan viiltelyn?
-En tiedä. Nyt olin kuivilla 2 kuukautta (pisin aika ikinä) mutta eilen romahdin.
8. Mites koululiikunnassa/-uinnissa?
-Minut on vapautettu molemmista.- Vitunjännäjuttu
Eli siis rupesit viiltelemään ennenkö täytit 2kk? Paskat vanhemmat..
- neropattiliikkeellä
Vitunjännäjuttu kirjoitti:
Eli siis rupesit viiltelemään ennenkö täytit 2kk? Paskat vanhemmat..
Lue ensin teksti kokonaan läpi niin että ymmärrät sen ja kommetoi vasta sitten!
En itse meinaan löydä kohtaa missä kyseinen henkilö kertoisi iän milloin viiltelyn on aloittannut. Monet lapsen ongelmat ei johdu vanhemmista. Jokainen ihminen tekee itse omat päätökset, eikä niihin voi toiset ihmiset vaikuttaa. Näihin päätöksiin voi vaikuttaa esim. Koulukiusaaminen yms.
- 13plus15
1. Miksi viiltelette?
- k. on paskafiilis ✋
2. Kuinka syvään viillätte?
- riippuu
3. Onko jäänyt pysyviä arpia?
-on
4. Piilotatteko arpianne?
- kun on tuoreita arpia niin piän
pitkähihaista
5. Häpeättekö arpianne?
- en
6. Mitä seurauksia viiltelystä on tullut?
- suurin osa kavereist jättäny
7. Ajatteletteko pystyvänne lopettamaan viiltelyn?
-kyl mä uskon nyt en oo pitkään aikaan viillellyt ku olo on parempi
8. Mites koululiikunnassa/-uinnissa? Siin ne menee mis muutki - HenkinenFyysinenVäsynyt
1. Miksi viiltelette? Yleensä ahdistuksen,vihan ja hillitsemisen vuoksi.
2. Kuinka syvään viillätte? Syvälle,mutta en ole vielä tikkauttanut yhtään.Olen hillitsenyt siis edes hieman.
3. Onko jäänyt pysyviä arpia?
Jaloissa,käsissä ja nilkoissa ainakin.
4. Piilotatteko arpianne?
Vain osan arvista.Koulussa muun paskan takia kyllä.
5. Häpeättekö arpianne? En häpeä niitä,mutten halua näyttää niitä monille.Yritän olla positiivinen.
6. Mitä seurauksia viiltelystä on tullut?esim. Paheksuntaa,erillaisii keskustelupaikkoi (terapiat jne.)
7. Ajatteletteko pystyvänne lopettamaan viiltelyn? Olen pystynyt monta kertaa,mutta ratkennut uudelleen.En tiedä haluanko lopettaa kokonaan,kun se helpottaa elämää.
8. Mites koululiikunnassa/-uinnissa?
Lopetan uinnit ja koululiikunnoissa peittävät vaatteet ja vaatteiden vaihto vessassa. Mihin alueelle käsivartta viillätte?(Tarkkaan)
Millasta työkaluu käytätte?
Kui hyväs teräs se on?
PS. Ite teen viiltoi vähä huonos teräs oleval puukol, mut hyvin harvoin enkä mitää isoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412